برندسازی برای یک پارک تفریحی در انگلستان

استودیوی Moross یک کمپین تابستانی جدید در سال 2017 برای Dreamland Margate طراحی کرده است؛ در این کمپین تلاش شده است تا از رنگ‌های روشن و فلت استفاده شود تا این پارک از سایر پارک‌های مضمونی متمایز باشد.

Dreamland Margate یک پارک تفریحی در شهر ساحلی Margate در جنوب شرق انگلستان، کنت است؛ این پارک در دهه 20 میلادی ساخته شد، اما در سال 2005 بسته شد؛ یک دهه‌ بعد با یک طرح مفهومی جدید توسط Wayne Hemingway و استودیوی طراحی او، HemingwayDesign به زندگی باز گشت.

در سال 2017 نیز، استودیوی Moross مسئول طراحی و بازگشایی این پارک تفریحی شد. این استودیو شروع به طراحی پسترها و تبلیغات چاپی برای Dreamland Margate کرد.

ظاهر جدید پارک با هدف جذب جوانان و افراد مسن و سالخورده، و ساکنان محلی کنت و همچنین مسافران لندنی طراحی شده است.

منبع