از هویت بصری جدید شهر بورگوس در اسپانیا دیدن کنید

چندی پیش، شهر بورگوس اسپانیا از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد. هدف از این حرکت، تقویت موقعیت این شهر، هم به صورت ملی و هم بین‌المللی و در نهایت نقطه‌ی شروع یک استراتژی گردشگری، فرهنگی و صنعتی بود. برای تحقق این هدف، آنها رقابتی را بین طراحان برپا کردند تا آثار خود را ارسال کنند و در نهایت استودیو آنونسیان تورمنتا (Anuncian Tormenta) موفق شد تا به عنوان بهترین اثر انتخاب شود. مجموعه ای که طراحی شد شامل برندینگ، راهنمای هویت سازمانی (MIC) و یک ویدئوی تبلیغاتی کوچک بود.

منبع


image 
imageimageimage