اعلام نتایج داوری آثار داخلی مسابقه بین المللی طراحی پوستر روز جهانی اندازه شناسی

نتایج داوری آثار داخلی مسابقه بین المللی طراحی پوستر روز جهانی اندازه شناسی سال 2019 اعلام شد. به گزارش روزرنگ و بنا بر اعلام هیات داوران این مسابقه متشکل از : مصطفی اسد‌اللهی، دکتر خسرو معدنی پور و محمد مکاریچیان نفرات اول تا سوم به ترتیب رضا رحیمیان، سید احسان موسوی راد و مصطفی برجی معرفی شدند. همچنین نفرات شایسته تقدیر: آرمین مرسی،‌شهرزاد عباسی، مسعود گلپریان،‌پویا سرابی،‌ زهرا خضایی،‌مهران قدیمی دیزج اعلام شدند.

جایزه نفرات برگزیده اول تا سوم به ترتیب 5، 3.5 و 2 میلیون و به هفت اثر منتخب دیگر نیز هرکدام مبلغ 500 هزار تومان جایزه تعلق خواهد گرفت.

گفتنی است اثر اول به عنوان طرح منتخب جمهوری اسلامی ایران به APMP  ارسال خواهد شد تا در نهایت در کنار آثار منتخب سایر کشورها  در معرض داوری قرار گیرد تا پوستر روز جهانی اندازه شناسی 2019 انتخاب و معرفی شود.
نفر اول / رضا رحیمیان
نفر دوم/ سید احسان موسوی رادنفر سوم/ مصطفی برجی

image 
imageimageimage
  1. جالبه که مهلت ارسال تا ۱۵ اردیبهشت بوده و برندگان در خبری در سایت انجمن روز ۱۷ اردیبشهت برندگان اعلام شدند. افرین به سرعت عمل. جایزه ها مبارک دوستان و بخصوص اقای رحیمیان که در فراخوان قبلی همین گروه در روز جهانی استاندارد باز هم کارشون اول شده بود.

    1. حتی فکر اون کسایی رو نمی کنن که گول می خورن و وقت و انرژیشون رو می زارن روی این رقابت های الکی. بابا جان حداقل اطلاع رسانی نکنید. خودتون تقسیم کنید و صداش رو در نیارید. من دیدم فراخوان داخلی که بعد خبر زدن نفرات برگزیده اعلام شد و جوایز اهدا شد بعد پاپی شدم کارارو ببینم فهمیدم اصلا الکیه! یا اینکه پوستر برنده قبل از اتمام مهلت فراخوان تو سایت بدگزار کننده به عنوان برنده زده شده بود یه روز زودتر خبر سایت رو اورده بودند بالا !!! واقعا خجالت اوره

  2. فراخوان و موضوع خیلی گُنگ بود و معلوم نبود پوستر قراره چی بگه. از برنده ها معلومه داورها هم خیلی نمی دونستن موضوع چیه . به هر حال و به خصوص بعد از ورکشاپ استاندارد کرج معلوم بود آقای رحیمیان قراره این جایزه رو هم می بره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *