افتتاحیه نمایشگاه «فصل سفر»

مراسم افتتاحیه‌ی نمایشگاه «فصل سفر»، روز یکشنبه ۳۱ تیرماه در محل «موزه گرافیک ایران» برگزار شد.

این نمایشگاه، که نگاهی به پوسترهای گردشگری «سازمان جلب سیاحانِ» ایران، در دهه‌ی ۱۳۴۰ دارد، به همت کمیته‌ی اسناد و آرشیوِ «انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران»، به سرپرستی «مجید بلوچ» برپا شده است.

این مراسم با حضور چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری ایران و همچنین استقبال خوب علاقه‌مندان به تاریخ و فرهنگ ایران افتتاح گردید.

هم‌زمان با این برنامه، نمایشگاه دیگری نیز از آثار «محمد ناصری‌پور» در حوضخانه‌ی موزه برگزار گردید. استاد «ناصری پور» متولد ۱۳۲۱، و فارغ‌التحصیل رشته‌ی معماری از دانشکده‌ی هنرهای زیبای «دانشگاه تهران» است. در این نمایشگاه، علاوه بر نمایش پوسترها‌یی که ایشان طراحی کرده‌اند، برخی از آثار اسکیس و معماری‌شان نیز در معرض دید عموم قرار گرفته است.

نمایشگاه «فصل سفر» با نمایش آثاری از «هوشنگ کاظمی»، «پرویز دیبایی»، «اسدالله بهروزان» و «جمال‌الدین خرمی‌نژاد»، تا ۳۱ شهریورماه در محل «موزه‌ی گرافیک ایران»، میزبان بازدیدکنندگان محترم خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند، همه روزه (به جز روزهای جمعه و شنبه) از ساعت ۱۰ تا ۱۸، به آدرس تهران، بزرگراه شهید بابایی، خیابان استخر، بلوار استقلال، خیابان توحید، محوطه‌ی شمالی پارک پلیس، «موزه‌ی گرافیک ایران» مراجعه نمایند.

منبع


image 
imageimageimage