افتتاح «گالری وَرد»

جمعه سیزدهم اردیبهشت ماه در روز پایانی هفته‌ گرافیک، بهرام کلهرنیا گالری هنری «وَرد» را با همکاری جمعی از هنرمندان جوان و شناخته شده، افتتاح کرد.

نخستین فعالیت این گالری، نمایشگاه گروهی «زن+مرد» است که هم‌زمان با افتتاح گالری، آغاز به کار می‌کند و نمایش آثار هنرمندانی چون فرزاد ادیبی، سروش احمدی‌پور، اونیش امین‌اللهی، عباس ثامنی، پریا جعفر، پریسا جواهری، ابراهیم حقیقی، مهسا دهقانی، امیرمحمد سخامهر، کورش شریف، مجید عباسی، مجید فخار زواره، فرهاد فزونی، سحر کریمیان شیرازی، بهرام کلهرنیا، شاکه مارکاری، زهرا محمدنژاد، علیرضا مصطفی‌زاده، مریم مقصودی، علی هاشمی و سیاوش یعقوبی تا 27 اردیبهشت در گالری «ورد» واقع در خیابان میرداماد تهران، ادامه خواهدداشت.

کلهرنیا در گفت‌وگو با واحد خبر روزرنگ تاسیس گالری «وَرد» را گامی جدید در همراهی و هم‌فکری هنرمندان مختلف از نسل‌های متفاوت عنوان کرد و به نوعی روند شکل‌گیری رابطه میان نسل‌ها را، متفاوت با نوع رابطه‌ میان نسل‌های مختلف در فضاهایی چون دانشگاه و آکادمی‌های هنری بیان کرد. کلهرنیا، «ورد» را جایی برای تمرین بردباری و کار گروهی می‌داند و نمایشگاه «زن+مرد» نخستین خروجی دیداری از این بردباری و زندگی جمعی هنرمندانه است.

علاقمندان تا ۲۷ اردیبهشت ۹۸ از ساعت ۱۶ تا  21 می توانند به بلوار میرداماد.خیابان البرز.خیابان قبادیان شرقی.شماره 18 مراجعه نمایند.


image 
imageimageimage