انتخاب پوستر برگزیده روز جهانی استاندارد2017

طرح پوستر رضا رحیمیان با عنوان «استانداردها شهرها را هوشمند تر می کنند» به عنوان اثر برگزیده روز جهانی استاندارد معرفی شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل: سازمان های بین المللی استاندارد (ISO)، برق و الکترونیک (IEC) و مخابرات (ITU) پوستر طراح ایرانی، رضا رحیمیان را به عنوان اثر برگزیده روز جهانی استاندارد در سال 2017 میلادی معرفی کردند.

براساس این گزارش ، در این رقابت جهانی 22 اثر از هنرمندان ایرانی در میان آثار هنرمندان 163 کشور عضو سازمان بین المللی استاندارد قرار گرفت که در مرحله بعدی 5 اثر به رقابت نهایی راه یافت و در نهایت اثر رضا رحیمیان به عنوان اثر برتر انتخاب شد.

سازمان بین المللی استاندارد با قرار دادن طرح این پوستر در صفحه رسمی خود، این موفقیت را به هنرمند ایرانی تبریک گفته است.


image 
imageimageimage
  1. ?What Is It
    مغز ونقشه هوایی شهر.رودخانه یی که جریان آب وزندگی دارد(که 90در صد شهر های ما ندارند!!) !! محدود تر از این تو استانداری که قرار است فراگیر شودوجود ندارد!!….به درد همون غرب می خورد!

    1. خیلی هم طرح خوبیه و کامل به نظرم شما همونی هستی که کارت نامزد شده بود و حالا انتخاب نشد برای طرح نهائی آقای (ح.م) منصف باش و وقتی منتخب نشدی دیگه کار منتخب رو تخریب نکن

      1. نه عزیز من اصلا شرکت نکردم بیچاره اونی که در موردش قضاوت کردی !
        اما جواب ارصلان عزیز (پایین )
        خدایش شما به رودخانه های فصلی که بیشتر سال را خشکند را رودخانه می گی منظور من شهرهای ایرانه ….وگرنه اکثر شهر های مهم دنیا اینقدر عقل داشتند که کنار آب فراوان بنا شوند ..نه ما که همش تنمون می لرزه اگه باران کافی نباره له له می زنیم !!همش تهدید به گرانی آب وبرق می شویم …خشکسالی طولانی هم مزید بر این شده .!

    2. یعنی چی ؟ آمار ۹۰ درصدی از کجا در آمد؟ اهواز دارد ،اصفهان دارد ،رشت دارد، شیراز دارد . تمام شهرهای امریکا رودخانه دارد ؟ دبی رودخانه دارد ؟ تمام شهرهای ترکیه رودخانه دارند ؟ ینی طراح نمیتونه از نمادها و نشانه ها هم استفاده کنه ؟ بنظرم طرح شسته رفته خوبی است . دستشان درد نکند بالاخره بعد از مدتها روز جهانی استاندارد یک پوستر خوب خواهد داشت .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *