انتشار اولین پوستر فیلم Ready Player One

کمپانی برادران وارنر اولین پوستر فیلم مورد انتظار بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One) را منتشر کرد.
در این پوستر شخصیت وید واتس با بازی تای شرایدن، دیده می‌شود که در حال بالا رفتن است و شعار این فیلم نیز در قسمت بالای پوستر قابل مشاهده است. به نظر می‌رسد که واقعیتی بهتر از دنیای واقعی در OASIS در انتظار واتس خواهد بود. همچنین امروز قرار است دومین تریلر فیلم Ready Player One منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

تابستان امسال و در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو، برادران وارنر اولین تریلر فیلم Ready Player One را منتشر کرده بود. این فیلم داستان وید اوون واتس (و آواتار Parzival در دنیای OASIS) را روایت می‌کند که به‌دنبال یافتن Easter Egg به‌جا مانده از جیز هالیدی با بازی مارک رایلنس، است که خالق دنیای واقعیت مجازی OASIS است و باید سه کلید منحصربه‌فرد در دنیای گسترده OASIS را پیدا کند تا جایزه بزرگ و ثروت عظیم هالیدی را به‌دست بیاورد. واتس در این ماجراجویی با Art3mis با بازی اولیویا کوک، همراه می‌شود و در این راه باید با نولان سورنتو با بازی بن مندلسون و IOI مبارزه کند.

کارگردانی فیلم Ready Player One بر عهده استیون اسپیلبرگ بوده است و زک پن و اریک ایسن نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. کار ساخت موسیقی فیلم Ready Player One نیز بر عهده آلن سیلوستری خواهد بود. این فیلم اقتباسی از کتابی به همین نام اثر ارنست سلین است. تای شرایدن، اولیویا کوک، بن مندلسون، سایمون پگ، تی جی میلر و مارک رایلنس، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Ready Player One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم قرار است دارای محتوای واقعیت مجازی نیز باشد.

فیلم Ready Player One در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده خواهد رفت.