فاستا باریستا (Fasta Barista) برند کافههای زنجیرهای با قیمتهای ثابت است که قیمت همهچیز در آن، 50 روبل است.
استایل ظاهری برند برای گروههای چندهدفه مانند جوانان و نسلهای قدیمیتر مناسب است. راهبرد موقعیتیابی برند، ایجاد کافههای بین راهی برای یک توقف کوتاه، تازهکردن نفس و دوباره به راه افتادن است و تنوع بصری آن بر اساس نمونههای گرافیکی آمریکایی از دههی 70 (دوران بزرگراهها، موتورسیکلتها، خودروهای کروکی و هوای آزادی) ایجاد شده است. استایل برند به اندازهی کافی ساده و واضح است و پیام کیفیت محصول و خدمات رابه خوبی انتقال می دهد و بر تابلوهای جادهای نیمهواقعی که بدون لوگو هم کاربرد دارند تکیه دارد.
این برندینگ توسط استودیو گیزمو (gizmo.studio) در روسیه انجام شده است.