برگزاری ششمین رویداد صبح خلاق تهران با سخنرانی پرویز پرستویی

ششمین رویداد صبح خلاق تهران با سخنرانی پرویز پرستویی  صبح جمعه 31 شهریورماه برگزار می شود. این رویداد به‌صورت همزمان در بیش از 170 شهر دنیا اجرا می‌شود و هدف آن شکوفایی خلاقیت‌های نهفته درونی افراد جامعه با ایجاد بسترهای لازم است.

سخنرانی صبح خلاق هر ماه پیرامون یک موضوع جهانی در همه‌ی شهرهای برگزار کننده دنیا انجام می‌شود. ششمین رویداد صبح خلاق تهران نیز با موضوع «همدردی»، روز جمعه 31 شهریورماه با سخنرانی پرویز پرستویی برگزار می‌شود و قرار است در این دوره از رویداد، مخاطبین، به سخنرانی ایشان در خصوص حس همدردی گوش بدهند.

رویداد صبح خلاق (CreativeMornings) از سال 2008 توسط تینا راس اِیزنبرگ طراح سوئیسی پایه‌گذاری شد. رویدادی که ساختار بسیار ساده‌ای دارد. صرف صبحانه و شنیدن یک سخنرانی 20 دقیقه‌ای به صورت رایگان در یک جمعه از هر ماه میلادی.

حضور در این رویداد برای همه افراد رایگان است و افراد قادر هستند از طریق ثبت‌نام در وب‌سایت www.CreativeMornings.ir صندلی خود را رزرو کنند. در صورتی که ظرفیت رویداد تکمیل شده باشد، نام افراد در لیست انتظار قرار می‌گیرد و در صورت انصراف و یا عدم حضور افرادی که پیش‌تر ثبت‌نام نموده‌اند، به نوبت به افراد در لیست انتظار فرصت جهت حضور اعطا می‌شود.

 


image 
imageimageimage