«بمب اتم» در برزیل

انیمیشن کوتاه «بمب اتم» از مجموعه «آقای اوه» به بخش مسابقه بین الملل چهاردهمین جشنواره انیمه آرت برزیل راه پیدا کرد.

انیمیشن بمب اتم نگاهی طنز به موضوع تخریب محیط زیست توسط انسان و بی توجهی او نسبت به زیستگاه بشری دارد. این انیمیشن قرار است در بخش فیلم های کوتاه حرفه ای مرتبط با محیط زیست در چهاردهمین جشنواره بین المللی انیمه آرت برزیل به نمایش درآید.

مجموعه انیمیشن کوتاه «آقای اوه» به کارگردانی قاسم صارمی و تهیه کنندگی محمد صادق لواسانی مجموعه ای بدون دیالوگ است که توسط شخصیتی به نام اوه و دایناسورش در عصر عجر روایت می شود. تخریب گسترده محیط زیست، کمبود آب، انسانیت و مدرنیته، گران بودن درمان، فرهنگ ترافیک و… از موضوعات این مجموعه هستند.

جشنواره انیمه آرت برزیل به فیلم های انیمیشن کوتاه کمتر از 15 دقیقه اختصاص دارد. تمامی فیلم های پذیرفته شده در این جشنواره توسط کودکان و جوانان یا برای آن ها ساخته می شود.
در چهاردهمین دوره این جشنواره، قرار است جشن 17 سالگی این فستیوال نیز برگزار شود.
چهاردهمین جشنواره انیمه آرت 24 تا 29 سپتامبر 2018 (2 تا 7 مهرماه) در شهرهای سائولوئیس، سائوپائولو و ریودوژانیرو برگزار می شود و فیلم های بین الملل آن در دو بخش انیمیشن های حرفه ای درباره محیط زیست و فرهنگ جهانی برای تعداد زیادی از مخاطبان به نمایش در می آیند.

عوامل تولید مجموعه انیمیشن «آقای اوه» عبارتند از: کارگردان: قاسم صارمی، تهیه کننده: سید محمد صادق لواسانی، مدیر تولید: گلنوش شریفی، موسیقی و میکس: هوتن پورزکی، نویسنده: حمزه برمر، طراح: قاسم صارمی، اردوان عباسیان، انیماتور: عاطفه گراکویی، محبوبه مرتضایی، عرفان رسولی، ریگ و کامپوزیت: عرفان رسولی.


image 
imageimageimage