جشنواره تصویرگری

جشنواره تصویرگری جلد کتاب های درسی

اولین جشنواره ملی و سراسری تصویرگری جلد کتاب های درسی در بهار و تابستان سال 1400 برگزار خواهد شد. جشنواره تصویرگری جلد کتاب های درسی که چهارمین جشنواره از نوع رقابت های تصویرگری کتاب درسی در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی می باشد با تمرکز بر تصویرگری جلد کتاب ها خواهد بود.

این جشنواره با همراهی و همکاری انجمن تصویرگران کتاب، انجمن طراحان گرافیک و بسیج هنرمندان تهران بزرگ و همچنین جمعی از اساتید و کارشناسان محتوایی و هنری کتاب های درسی برگزار می شود. هدف از جشنواره بروزرسانی و ارتقاء جایگاه تصویرگری آموزشی، تربیتی و نقش موثر آن در نظام تعلیم و تربیت و همچنین شناسایی تصویرگران و هنرمندان خلاق، توانمند و متعهد در حوزه آموزشی است.

بخش های قابل رقابت در این جشنواره، تصویرگری جلد کتاب های درسی پایه اول تا ششم ابتدایی می باشد و هنرمندان تا 20 خرداد ماه 1400 فرصت دارند تا آثار خود را از طریق وب سایت جشنواره به نشانی tcif.oerp.ir به دبیرخانه ارسال نمایند.
آخرین مهلت ارسال اثر بیستم خرداد ماه 1400،  داوری و انتخاب آثار تیرماه 1400، اختتامیه و اهدا جوایز مرداد ماه 1400 خواهد بود.

آثار منتخب مشمول اهدای جوایز، گواهی حضور، چاپ اثر در کتاب جشنواره، ارائه اثر در نمایشگاه فیزیکی و مجازی جشنواره و همچنین استفاده از آثار منتخب در جلد کتاب های درسی می باشند.

تلفن دبیرخانه جشنواره جهت پاسخگویی به سوالات  02188309259 می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد این فراخوان لطفا کلیک کنید.