حضور شش طراح گرافیک ایرانی در دوسالانه پوستر شانگهای چین

رویداد دوسالانه بین المللی گرافیک دیزاین شانگهای در کشور چین برای  چهارمین دوره با مشارکت اتحادیه طراحان گرافیک شانگهای ، دانشگاه تانجی  شانگهای ، دانشگاه ملی علم و تکنولوژی چین،دانشگاه ارتباطات و هنرهای  زیبای شانگهای،دانشگاه هنرهای زیبای نانجینگ، انجمن بین المللی فرهنگی شانگهای ، مرکز توسعه طراحی شانگهای با همراهی هیئت داورانی از چین ، آلمان ، ژاپن ، انگلستان و آمریکا از تاریخ 28 دسامبر 2017 با نمایش آثار منتخب از طراحان گرافیک جهان در محل نمایشگاهی کتابخانه ملی شانگهای و همزمان در محل دانشگاه ملی شهر کائوسینگ تایوان برگزار می گردد.

در خلاصه ی فراخوان این دوسالانه آمده است: جهان معاصر ما به طور مداوم در حال تغییرات گوناگون است.دانش جدید،تکنولوژی های جدید،رسانه ها و مفاهیم جدید در حال ظهور مداومند و این امر مرز بین رشته ها را پیچیده می کند واز طرفی دانش انسانی در هر لحظه در حال به روز شدن است. حفظ دانش روز افزون و یکپارچگی دانش و زندگی کردن در لحظات دائما پیچیده امر بسیار مهمی به نظر می رسد.

شهر شانگهای به عنوان تقاطع فرهنگی بین شرق و غرب در این سال زمینه ای وسیع را برای طراحان گرافیک فراهم کرده است تا در مورد مفهوم سادگی به  مشارکت و مفهوم آفرینی در مورد آن بپردازند. دوسالانه گرافیک شانگهای مشتاقانه هنرمندان طراح را به مشارکت در توضیح بصری برخورد امروزی حکمت و هوش تکنولوژیک دعوت می کند و پذیرای آثار متنوع طراحان گرافیک از سراسر دنیا با محوریت سادگی می باشد.

گفتنی است در میان آثار منتخب این دوسالانه برای نمایش در محل نمایشگاه اسامی  6 طراح گرافیک از ایرا به نام های: حمید نصر، غلامر رضا صفاری، سیدمهدی موسوی، بهنام رئیسیان، سیدمهدی سید عسگری و مرتضی آذرخیل نیز به چشم می خورد.
 لینک اسامی منتخبین


منبع


image 
imageimageimage