ده طراح گرافيك ايرانی در پانزدهمين دوسالانه بين‌المللی پوستر مكزيك

دوسالانه بين‌المللی پوستر مکزیک که یکی از معتبرترین رویدادهای هنری طراحی گرافيك در بین طراحان جهان است امسال پانزدهمین دوره خود را با هدف بهبود فرهنگ طراحی به عنوان بخشی از زندگی روزمره برگزار مي‌كند. این دوسالانه در پانزدهمین فراخوان خود به عنوان یک رقابت بین‌المللی از هنرمندان پوستر دعوت کرده بود تا با شرکت دادن کارهای اخیرشان در این رويداد بين‌المللی شرکت کنند.
چهار بخش رقابتی در اين دوسالانه در نظر گرفته شده كه عبارتند از: بخش پوسترهای فرهنگی، بخش پوسترهای اجتماعی، بخش زيست محيطی، بخش آثار اقتصادی و بخش پوسترهای تجاری.

در بخش پوسترهاي فرهنگی اين دوسالانه آثار طراحان ايرانی: علی آقا حسين پور، سيدمهدي موسوی ، الهام همت، حميد نصر، محمد افشار، داريوش الهياری و زهرا زمانی مياندشتی انتخاب شده است؛ همچنين دربخش پوسترهای اجتماعی آثار الهام همت و مهديس اردوخانی و در بخش پوسترهای زيست محيطی كورش كريمی و امير كريميان با آثار خود در نمايشگاه اين دوسالانه حضور خواهند داشت.

اين دوسالانه  هنری همه ساله با انجام فعاليتهای مختلفی از جمله برپائی نمايشگاه آثار منتخب، چاپ كتاب آثار و برگزاری كنفراس و كارگاههاي هنری و تقدير از برگزيدگان به كار خود پايان می دهد.

نمايشگاه آثار منتخب پانزدهمين دوره دوسالانه پوستر مكزيك از 31 اكتبر 2018 در مكزيك برپا خواهد شد.


image 
imageimageimage