هویت بصری جدید باشگاه اینترمیلان

رونمایی از هویت بصری جدید باشگاه اینترمیلان

به گزارش روزرنگ ، باشگاه اینتر که مربوط به شهر میلان در فوتبال ایتالیا است از هویت بصری جدید باشگاه اینترمیلان رونمایی کرد. در واقع نراتزوری ها تصمیم گرفتند پس از مدت ها لوگوی خود را تغییر داده و از لوگوی جدیدی برای باشگاهشان رونمایی کنند.

پس از ماه ها حدس و گمان ، اینترمیلان دستخوش تغییراتی گسترده در نشان خود شده است. پیش از این اعلام شده بود که یک آرم جدید برای اینترمیلان به مناسبت 113 سالگی این باشگاه در ماه مارس معرفی خواهد شد. اما  این تغییر هویت بصری باشگاه اینترمیلان مورد استقبال هواداران قرار نگرفته است ، بسیاری از آنها ناراحتی خود را از این موضوع در شبکه های اجتماعی تخلیه کردند.

هویت بصری جدید باشگاه اینترمیلان

اینتر تلاش کرده است تا هویت بصری خود را برای قانع کردن مخاطبانی که به طور فزاینده ای دیجیتالی و حساس به زیبایی شناسی هستند و برای رسیدن به اهداف جهانی و گروه های سنی مختلف بازطراحی کند و همچنان خود را به عنوان نمادی از فرهنگ و ورزش معرفی کند.

هدف  طراحان این بود که نشانه اینتر فراتر از کانون اصلی خود شناخته شده و قابل شناسایی باشد و به مخاطبان جوان و بین المللی اجازه دهد با ارزش ها ، سبک و نوآوری این باشگاه که از زمان تاسیس مشخص شده راحت‌تر آشنا شوند

به گفته طراحان این تکامل الهام زیادی از ریشه های باشگاه گرفته است. ارزشهای بنیانگذار اینتر در مرکز خود باقی مانده و روح تاریخی و احساسی را که وفادارترین هوادارانش را با آن شناسایی می‌کند حفظ کرده و بر پیوند با شهر میلان نیز تأکید می کند.

این پیوند چیزی بیشتر از میلان است که  باشگاه در آن واقع است ، زیرا اینتر ارزشهای این شهر را نیز در بر می گیرد: روح بین المللی و تمایل به نوآوری و تغییر مداوم ، بدون اینکه به اصل آن خیانت کند. نشانه جدید تفسیری مدرن از نماد تاریخی باشگاه است ، با ظاهری ساده و مینیمالیستی. با حفظ تداوم با نسخه اصلی ، نماد جدید انتخاب مناسب‌تری برای عصر سرگرمی و مدرن است.

 هویت بصری جدید باشگاه اینترمیلان
تاریخچه تغییرات لوگو و هویت بصری اینترمیلان

 

 هویت بصری جدید باشگاه اینترمیلان در رقابت‌های فصل آینده به طور رسمی روی پیراهن‌ بازیکنان اینتر نقش خواهد بست، اما روی پیراهن تمرینی بازیکنان که پیش از بازی‌ها برای گرم کردن مورد استفاده قرار می‌گیرد از بازی با کالیاری در تاریخ 22 فروردین نقش خواهد بست.

بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» این تغییر لوگو نشان می‌دهد که مدیران چینی باشگاه اینتر با وجود مشکلات مالی که دارند، می‌خواهند به حضورشان در این باشگاه ادامه دهند. اینتر که در حال حاضر با 65 امتیاز صدرنشین سری A ایتالیاست، در تاریخ 14 فروردین باید در خانه بولونیا به میدان برود.

 

وظیفه طراحی هویت بصری جدید باشگاه اینترمیلان به تیم Bureau Borsche که یک استودیوی برجسته طراحی گرافیک با جایگاه بین المللی است سپرده شده بود.

 


image 
imageimageimage