رونمایی از پوسترهای نمایشگاه مطبوعات

سومین پوستر از سری پوسترهای طراحی شده برای بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها با حضور مسئولان و دست اندرکاران نمایشگاه و اصحاب رسانه رونمایی شد.
رویداد۲۴-سومین پوستر از سری پوسترهای طراحی شده برای بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها با حضور مسئولان و دست اندرکاران نمایشگاه و اصحاب رسانه رونمایی شد. در آستانه برپایی بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها سومین پوستر نیز رونمایی شد.
در این پوستر مردی دوچرخه سوار در حالیکه نوه خود را همراه دارد در حال توزیع نشریات در محله های مختلف شهر می باشد.
در این پوستر این پیام به چشم می خورد: ‘توزیع و اشتراک؛ حلقه مفقوده حیات مطبوعات در ایران’ .

دو پوستر نیز طی روزهای گذشته به مناسبت این نمایشگاه رونمایی شده است.
پوستر اول مربوط به تصویر اعضای یک خانواده همراه با پدربزرگ و مادر بزرگ است که در آن درحالیکه اعضای خانواده هریک نشریه ای را در دست دارند در محیط نمایشگاه مطبوعات در حال سلفی گرفتن هستند.
در زمینه دیگر این تصویر این پیام به چشم می خورد: ‘ آگاهی، امید، پیشرفت ‘

دومین پوستر نیز فرفره ای بوسیله روزنامه ها و نشریات کودک و نوجوان طراحی و درحالیکه کودکی چوب بالای آن را نگه داشته است در حال چرخیدن است. همزمان نیز سه پرنده با رنگ های سفید ، قرمز و سبز در کودک هستند.
در حاشیه این پوستر نیز این پیام به چشم می خورد: ‘ آگاهی و مطالعه از دوران کودکی؛ لذت سفر به دنیای مطبوعات’.
به گفته مسئولان نمایشگاه مطبوعات برای نمایشگاه امسال چهار پوستر در نظر گرفته شده که آخرین پوستر نیز طی روزهای آینده رونمایی خواهند شد.
با توجه به فراخوان قبلی از روز گذشته کار ساخت و نصب غرفه ها آغاز شده و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها 5 تا 12 آبان ماه جاری همه روزه از ساعت 9:30 تا 20:30 در مصلای امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان ، بازدید کنندگان و اصحاب رسانه خواهد ربود.