رونمایی از پوستر جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران

مراسم‌ رونمایی از پوستر هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران_مبارک شامگاه ششم مردادماه در خانه فرهنگ و هنر مانا برگزار شد.

مرضیه برومند، دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران_مبارک در ابتدای این مراسم که به شیوه‌ای بسیار صمیمی و شاد برگزار شد، در سخنانی بیان کرد: من خیلی خوشحالم که این جمع را کنار هم می‌بینم و فکر می‌کنم که در این شرایط سخت و پرفشار که روز به روز تنگ‌تر و پرفشارتر می‌شود، چه چیزی می‌تواند ما را به زندگی امیدوار کند و هنوز روزنه‌های امید را به ما نشان دهد؛ به غیر از هنر و فرهنگ و تئاتر عروسکی. گاهی فکر می‌کنم ما در این شرایط سخت و بی‌پولی‌ها در حال انجام چه کاری هستیم و در نهایت به این نتیجه می‌رسم که ما بهترین و تنها کاری را که از دستمان برمی‌آید را انجام می‌دهیم که در آینده هم اثراتش برجای می‌ماند. بنا بر این نباید ناامید شویم، این روزها می‌گذرد و رو ما رو سفید خواهیم شد.

در قسمتی از این مراسم چند قطعه موسیقی توسط گروهی از هنرمندان به شیوه خاصی اجرا شد و سپس با مشارکت حاضران ترانه جشنواره خوانده شد.

مرضیه سرمشقی، طراح پوستر این دوره جشنواره، پیش از رونمایی از پوستر ضمن تشکر از مرضیه برومند بیان کرد: از رفعت هاشمی‌سی‌سخت تشکر می‌کنم و امیدوارم همه در کنار هم در این جشنواره اجراهای خوبی ببینیم و به هدف جشنواره که تمرین همکاری، خلاقیت، دوستی و صلح با انسان و طبیعت است برسیم.

سپس با حضور بهروز غریب‌پور و مرضیه برومند از پوستر این دوره جشنواره رونمایی و توسط هنرمندان امضا شد.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران_مبارک با دبیری مرضیه برومند یکم تا هفتم شهریور ماه برگزار خواهد شد.


image 
imageimageimage