رونمایی از پوستر پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان

از پوستر پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان شبدیز در کرمانشاه با طراحی  سیامک سلیمانی رونمایی شد.

سیامک سلیمانی، تدوین‌گر، فیلم‌بردار و عکاس کرمانشاهی است که طراحی این پوستر را از روی عکس صحنه شکارگاه خسرو پرویز از بنای طاق بستان انجام داده است.

شایان ذکر است؛ پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان شبدیز 25 تا 27 شهریور ماه سال جاری با حضور استان‌های کرمانشاه، البرز، قزوین، گیلان، زنجان، همدان، کردستان، ایلام، اردبیل، آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.


image 
imageimageimage
  1. به شدت طرح ضعیفی هست.ای کاش طراح این اثر به همون کار عکاسی بپردازند فقط.چون بجزعکاسیش هیچیش خوب نیست.عنوان بندی و لی‌اتش اصلا متناسب با پوستر یک جشنواره نیست.استروک ها هم که شدیدا مبتدی و نا آگاهانه استفاده شده متاسفانه

  2. متاسفانه در جشنواره های منطقه ای یا کشوری هیچگونه توجهی به بخش تبلیغات و مخصوصا طراحی پوستر(اعلان) جشنواره نمیشه. مشخصه بارز یه پوستر خوب اینه که بیانگر محتوا باشه و رابطه لی اوت با تصویر هماهنگ و مناسب باشه. اینکه از لحاظ ترکیب بندی صرفا یه عکس رو انتخاب کنیم و با متمایز کردن یه اسب اونو به عنوان پوستر انتخاب کنیم شایسته نیست. بهتره که هر کاری رو تو حوزه تخصصی به متخصص خودش بسپاریم. اینطوری شایسته و بایسته و بهتر از قبل پیش خواهیم رفت.
    عدم انسجام تصویر با محتوا.عدم هماهنگی لی اوت و نوع فونت با تصویر که هیچگونه ارتباطی با موضوع جشنواره نداره. عدم هماهنگی بین رنگ و تصویر. که با دیدن تصویر بیشتر به یاد یه اتفاق ناگوار میفتیم. و مهمتر از همه گویا نبودن و تاثیر گذار نبودن اعلان هستش. و همه اینها نشون دهنده یه کار ضعیف و به دور از دید بصری و شناخت محتوا هستش

  3. بسیار پوستر ضعیفی می باشد حتی طراح در چیدمان لی اوت وانتخاب فونت نیز بسیار ضعیف کار کرده چه برسد به ایده جای تاسف دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *