رپورتاژآگهی: کادرنو، ایده‌ای نو برای طراحی بنرهای تبلیغاتی

ورود کسب‌وکارها به فضای آنلاین تنها در طراحی سایت و فعالیت روی آن خلاصه نمی‌شود. خیلی از بیزینس‌ها چه سایتی در زمینه فعالیت خود داشته باشند و چه نداشته باشند، متوجه این نکته شده‌اند که هیچ چیز به‌ اندازه تبلیغات نمی‌تواند آن‌ها را به مخاطبانشان بشناساند. به همین دلیل خیلی از فعالان اقتصادی سراغ تبلیغ در سایت‌های مختلف رفته‌اند؛ اما لازمه تبلیغ در سایت‌ها هم طراحی بنرهای تبلیغاتی است که کاری حساس محسوب می‌شود. درصورتی‌که نتوانید بنرهای جذاب و باکیفیتی طراحی کنید، هزینه تبلیغات شما عملا بی‌ثمر خواهد بود. طراحان کادرنو یکی از بهترین تیم‌هایی هستند که می‌توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند. اگر دنبال طراحی بنر گیف برای تبلیغات خدماتتان هستید، طراحان کادر نو می‌توانند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و بنرهای جذابی برایتان طراحی کنند. برای آشنایی با این تیم و سفارش طراحی بنر کادرنو تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

خدمات سایت کادرنو شامل چه مواردی است؟
طراحان کادرنو با طراحی این سایت دسترسی به خدمات طراحی بنرهای تبلیغاتی را سرعت بخشیده‌اند، چراکه شما می‌توانید با مراجعه به این سایت به صورت آنلاین سفارش طراحی بنر تبلیغاتی موردنظرتان را ثبت کرده و در کوتاه‌ترین زمان بنرتان را از طراحان کادرنو تحویل بگیرید. به این ترتیب از مراحل بیهوده‌ای مانند برگزاری جلسات مختلف، رفت‌وآمد‌های مکرر، پرسش‌وپاسخ‌های متعدد و از همه مهم‌تر هدر رفت زمان راحت خواهید بود. متخصصان کادرنو برای طراحی انواع بنرهای تبلیغاتی خدمات مختلفی ارائه کرده‌اند که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

– طراحی بنر ثابت
بنرهای ثابت که از قدیمی‌ترین انواع بنرهای تبلیغاتی هستند، به لطف مزایایی مانند امکان نمایش در پلتفرم‌های تبلیغاتی مختلف، حجم پایین، عدم نیاز به پلاگین برای پیاده‌سازی، عدم ایجاد مزاحمت برای کاربر و… بین کاربران مختلف محبوبیت زیادی دارند. طراحان کادرنو پس از بررسی نیازهای کسب‌وکار و درک ارزش‌ها و اولویت‌های مدیران، ایده‌پردازی کرده و بنرهای خلاقانه‌ای برای بیزینس‌ها طراحی می‌کنند.

– طراحی بنر گیف
بنرهای گیف با حجم پایین، طراحی ساده و اجرای کوتاه کمترین مزاحمت را برای مخاطب ایجاد می‌کنند. به همین دلیل بنرهای گیف برای مخاطبان هم جذابیت دارند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت کادرنو نمونه بنرهای طراحی شده توسط کادرنو در قالب فایل گیف را مشاهده کرده و پس از اطمینان از کیفیت بنرهای طراحی شده، تبلیغات گیف خود را به طراحان این تیم بسپارید.

– طراحی بنر HTML5
این بنرها برخلاف بنر گیف می‌توانند از میلیون‌ها رنگ‌ها پشتیبانی کرده و تصاویری واقعی، شفاف و خیره‌کننده پیش چشم مخاطب قرار دهند. سازگاری با دستگاه‌های نمایش‌دهنده و کیفیت بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های این بنرهاست. اگر طراحی بنر HTML5 با چنین قابلیت‌هایی را به دست افراد حرفه‌ای بسپارید، از نتیجه نهایی کار شگفت‌زده خواهید شد. متخصصان تیم کادرنو با استفاده از ابزار مختلف طراحی می‌توانند یک بنر تبلیغاتی HTML5 با کیفیت و با طراحی منحصربه‌فرد برای شما آماده کنند که بیشترین بازدهی را برایتان داشته باشد.

– طراحی بنر شبکه‌های اجتماعی
حضور پررنگ شبکه‌های اجتماعی در زندگی روزمره باعث شده این شبکه‌ها از اولین انتخاب همه فعالان بازار برای نمایش تبلیغات باشند. طراحان کادرنو می‌توانند با توجه به هدف تبلیغات، اولویت‌های شما در تبلیغ، ویژگی‌های شبکه‌ اجتماعی موردنظر، استفاده از رنگ‌های مناسب در طراحی، حفظ کیفیت و… مناسب‌ترین بنرهای شبکه اجتماعی را طراحی کنند.

– پکیج طراحی بنر گیف آماده
خیلی کسب‌وکارهایی که مقیاس چندان بزرگی ندارند، برای تبلیغات بودجه محدودی خواهند داشت. این افراد می‌توانند به جای آنکه قید تبلیغات را بزنند، از خدمات مقرون‌به‌صرفه کادرنو استفاده کنند. تیم طراحان کادرنو کنار طراحی سفارشی بنرهای تبلیغاتی، پکیج‌های طراحی بنر گیف آماده هم دارد که به صورت لایه‌ باز به مخاطبان عرضه خواهد شد. مخاطبان پس از دانلود پکیج‌های آماده می‌توانند لوگو، رنگ، عکس، متن و… بنرها را به تناسب کسب‌وکار و نیازمندی‌های خودشان عوض کنند تا خروجی نهایی مطابق نیازشان باشد. تیم کادرنو این بنرها در دو نسخه رایگان و غیر رایگان اما با قیمت مناسب عرضه کرده که کسب‌وکارهای کوچک هم از بازار تبلیغات عقب نمانند و بتوانند به سهم خودشان در فضای وب حضور داشته باشند.

سفارش آنلاین بنر در کادرنو
همان‌طورکه بالاتر گفته شد شما می‌توانید به صورت آنلاین بنر موردنیازتان را در سایت کادرنو سفارش دهید.
برای ثبت سفارش بنر باید اطلاعاتی مانند رنگ سازمانی و گایدلاین‌ها (با کد رنگ)، شعار تبلیغاتی و محتوای متنی، CTA و ابعاد و حجم بنرها را در سایت کادرنو ثبت و اعلام کنید. همچنین می‌توانید حساسیت‌ها، ایده‌ها، نیازمندی‌ها و هر آنچه که برایتان مهم است را با تیم کادرنو مطرح کنید تا نتیجه نهایی بنرها به آنچه می‌خواهید نزدیک‌تر باشد. طراحان کادرنو پس از دریافت این اطلاعات به بررسی کسب‌وکار شما پرداخته و پس از ایده‌پردازی، بنر تبلیغاتی موردنظرتان را طراحی خواهند کرد.
اگر در هر مرحله از سفارش آنلاین بنرهای تبلیغاتی در کادرنو به مشکلی برخوردید یا سوالی داشتید، می‌توانید با پشتیبانی این تیم از طریق تلگرام ارتباط برقرار کرده و از مشاوره و راهنمایی آن‌ها استفاده کنید.
شما می‌توانید برای سفارش بنر به سایت کادرنو به آدرس Kadreno.com مراجعه کنید.


image 
imageimageimage