هفدهمین سالانه حروف‌نگاری اسماءالحسنی

انتشار فراخوان بخش جنبی هفدهمین سالانه حروف‌نگاری اسماء الحسنی

فراخوان بخش جنبی هفدهمین سالانه حروف‌نگاری اسماء الحسنی با طراحی پوستر با اسامی مبارک «ام ابیها» منتشر شد.

به گزارش روزرنگ، بخش جنبی هفدهمین نمایشگاه سالانه حروف‌نگاری اسماء الحسنی به طراحی پوستر با نام مبارک و اسماً منتخب حضرت فاطمه و یا ترکیب آنها که در روایات و زیارتنامه‌ها، بیشتر استفاده شده اختصاص یافت، این اسامی مبارکه عبارتند از «فاطمه»، «زهرا»، «سیدة نساءالعالمین»، «کوثر» و «ام ابیها» که از القاب و کنیه‌های مشهور ایشان است.

امام صادق (ع) فرموده‌اند: «برای فاطمه (س) در نزد خدا نه اسم است: فاطمه، صدیقه، مبارکه، زکیه، راضیه، مرضیه، محدثه، زهراء و طاهره» اما در میان اسامی متعددی که برای ایشان است نام «فاطمه (س)» از همه بیشتر در کتب اسلامی ذکر شده است، با این حال به عقیده برخی، تعداد اسامی و القاب دختر بزرگوار پیامبر بیش از ۱۰۰ است.

بنابراین گزارش، طراحان و هنرمندانی که علاقه به خلق پوستر با این اسامی دارند، بر اساس مقررات اعلام شده در فراخوان نمایشگاه هفدهمین سالانه حروف‌نگاری اسماء الحسنی می‌توانند آثارشان را به دبیرخانه ارسال کنند.

حداکثر تعداد پوسترهای ارسالی برای هر طراح در دو بخش اصلی و جنبی، ۷ اثر است که این آثار نباید در هیچ مسابقه، نمایشگاه و یا رویداد هنری دیگری شرکت داده شده باشند؛ همین طور نباید کپی از آثار کامل و یا نیمه کامل خود طراح و یا هنرمند دیگری باشد.

علاوه بر این، پوسترهای ارسالی باید منتشر نشده باشند و در صورتی که اثر یا آثار ارسالی، مشابه و یا کپی باشد در هر مرحله‌ای که این موضوع تشخیص داده شود، مجموع آثار طراح از نمایشگاه حذف و در صورت تشخیص برگزارکننده، این موضوع اطلاع رسانی عمومی نیز خواهد شد.

جوایز

جوایز نقدی بخش جنبی به مبلغ ۱۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال است که چگونگی اختصاص جوایز به برگزیدگان این بخش و جزئیات آن طی روزهای آینده اعلام می‌گردد.

هفدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء‌الحسنی با سازماندهی پایگاه اینترنتی «تودی پوسترز» در دو بخش اصلی و جنبی به صورت ملی در خانه هنرمندان ایران و همزمان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

زمان برگزاری

زمان برگزاری ۲۴ فروردین تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ و آخرین مهلت ارسال آثار ساعت ۲۴ شنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ می‌باشد برای مطالعه فراخوان و اطلاع از مقررات و شرکت در نمایشگاه به پایگاه رسمی نمایشگاه به نشانی www.todayposters.com مراجعه کنید.

مجموع جوایز این دوره از نمایشگاه هفدهمین سالانه حروف‌نگاری اسماء الحسنی مبلغ ۳۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال است.