سومين دوسالانه هنر طراحی كتاب/ نشان شيرازه

دبيرخانه  نشان شيرازه «سومين دوسالانه هنر طراحی كتاب» از ناشران، طراحان گرافيك، هنرمندان تصويرگر و ساير هنرمندان فعال در صنعت نشر و طراحی كتاب دعوت می كند با ارسال آثار منتشر شده  خود در سال هاي ۱۳۹۵ و۱۳۹۶ در اين رويداد شركت كنند.

«سومين دوسالانه  هنر طراحي كتاب» با هدف تأكيد بر اهميت طراحي يكپارچه و خلاقانه  پيكره  «كتاب» به عنوان موضوعي مهم در طراحي گرافيك و صنعت نشر، تشويق هنرمندان، ناشران و دست اندركاران صنعت نشر به ارتقاي جايگاه طراحي كتاب، معرفي و ارائه الگوی مناسب براي طراحی گرافيك كتاب و تلاش براي بازشناسی و بازآفرينی ميراث كتاب آرايی در فرهنگ ايران برگزار مي شود.

گفتني است، نشان شيرازه جايزه اي است كه هر دو سال به «شكل» (فيزيك) كتاب هاي منتشر شده و پديدآورندگان هنري آن (تيم طراحي)، بر مبناي ارزش هاي توأم «زيبايي» و «عملكرد» اهدا مي شود. از آن جايي كه طراحي يكپارچه كتاب، باز شدن نقش مدير هنري و حُسن همجواري عوامل هنري كتاب، در سال هاي اخير، در مسير نزديك شدن به جايگاه اصلي و مهم خود است. نشان شيرازه مي تواند هر دو سال و با توجه به واقعيت هاي طراحي كتاب و فضاي مسلط دوره برگزاری، فهرست جوايز خود را به جريان حرفه ای و زير شاخه های فعال آن تنظيم كند.

برای دریافت فایل اصلی فراخوان اینجا را کلیک کنید.

 

 

 


image 
imageimageimage