سی و هفتمین مسابقه بین المللی کاریکاتور آیدین دوگان 2020

سی و هفتمین مسابقه بین المللی کاریکاتور آیدین دوگان 2020 با موضوع آزاد فراخوان خود را منتشر کرده است.

مهلت: 11 آبان 1399

شما می توانید با حداکثر 8 اثر در این مسابقه شرکت نمائید.

رزلوشون بالا، jpf, tiff, png

این مسابقه هر ساله در ترکیه توسط بنیاد آیدین دوگان برگزار می گردد. شرکت در مسابقه برای تمام کاریکاتوریست های آماتور و حرفه ای از سراسر جهان آزاد است.

یک کاریکاتور از میان کاریکاتورها انتخاب شده که در گروه “دختران توانمند، آینده ای توانمند”، جایزه ویژه 8000 دلاری را دریافت خواهد نمود.

جوایز

جایزه “دختران توانمند، آینده ای توانمند” : 8000 دلار

 برنده: 8000 دلار و جایزه بنیاد آیدین دوگان

نفر اول: 3500 دلار و جایزه نفر اول نایب قهرمانی بنیاد آیدین دوگان

نفر دوم: 1500 دلار جایزه نفر دوم نایب قهرمانی بنیاد آیدین دوگان

جایزه موفقیت: 500 دلار و جایزه موفقیت بنیاد آیدین دوگان

1. شرکت کنندگان می توانند هر موضوعی را انتخاب نمایند.

2. با تکمیل فرم شرکت در مسابقه، شرکت کنندگان پیشاپیش اظهار می دارند و می پذیرند که خود صاحب اثر بوده؛ او مجوزی به صورت مجوز ساده غیرانحصاری و بدون هیچ محدودیت زمانی، مکانی و تعداد که شامل اختصاص اختیار به شخص ثالث در رابطه با حقوق استفاده از حقوق مالی از قبیل پردازش، تکثیر، توزیع، نمایش و انتقال به عموم از طریق لوازم صوتی یا تصویری می باشد، به بنیاد آیدین دوگان می دهد. همانطور که تحت مفاد ماده 25-21 قانون شماره 5846 در آثار هنری و معنوی ترکیه تعریف شده است؛ و شرکت کننده اختیار استفاده از حقوق اخلاقی را به بنیاد آیدین دوگان می دهد، که این اختیار برای استفاده از حقوق مالی مجاز الزامی است همانطور که در قانون شماره 5846 آثار هنری و معنوی ترکیه آمده است؛ شرکت کننده به بنیاد آیدین دوگان رضایت می دهد تا در نمایشگاه کاریکاتور شرکت کند، آنها را در آرشیو حفظ نماید، در اینترنت یا از طریق رسانه های دیگر تکثیر و منتشر نماید تا از آنها بدون محدودیت استفاده نماید.

3. شرکت کنندگان می پذیرند و اظهار می دارند کاریکاتور ارسالی اریجینال بوده، به موجب قانون شماره 5846 آثار هنری و معنوی ترکیه برای کاریکاتور متعلق به شخص ثالث، هیچ حقی وجود ندارد، و اگر هر اختیاری با توجه به چنین حقوقی بدست آمده باشد، و در صورتی که شخص ثالثی در مورد کاریکاتور ارسالی ادعایی داشته باشد، بنیاد آیدین دوگان مجبور به پرداخت خسارت یا هر مبلغ دیگری به دلیل استفاده از این کاریکاتور تحت نام دیگر شده باشد، فرد شرکت کننده باید دو برابر این مبلغ را به بنیاد آیدین دوگان پرداخت نموده و نیز جایزه اعطا شده به شرکت کننده پس گرفته می شود.

معیارها

– کاریکاتورهایی که سال گذشته به مسابقه ارسال شده اند، برای رقابت امسال مجددا ارزیابی نخواهند شد.

– کاریکاتورها باید برای چاپ با رزلوشن بالا آپلود شوند.

– هیئت داوران نمی توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

منبع


image 
imageimageimage