طراحی لوگو و راه اندازی کمپین پیرامون المپیک ۲۰۲۰

مسئولان برگزاری بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو هنوز مطمئن نیستند بتوانند این بازیها را در تابستان سال جاری و طبق برنامه ریزی قبلی برگزار کنند چرا که «کرونا» همچنان یک معضل بزرگ است.

در حالی که قرار است سی و دومین دوره بازیهای المپیک از ۳ تا ۱۹ مرداد سالجاری به میزبانی توکیو برگزار شود، شیوع گسترده ویروس کرونا در اکثر کشورهای دنیا تردیدها برای به موقع برگزار شدن این رویداد بزرگ دنیا را افزایش داده است.

در شرایطی که ژاپنی ها به عنوان میزبان این دوره از بازیها تاکید دارند رقابت ها را سر موقع برگزار خواهند کرد اما برخی مسئولان ورزش کشورهای مختلف در پیام هایی برای توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک از او خواسته اند تا با در نظر گرفتن شرایط دنیا این رویداد را به تعویق بیندازد.

در همین راستا سناریوهای زیادی برای برگزاری یا به تعویق افتادن المپیک ۲۰۲۰ وجود دارد اما در تازه ترین اتفاق، در صفحات اجتماعی توییتر و اینستاگرام کمپینی با عنوان هشتگ توکیو ۲۰۲۱ راه اندازی شده است. تعدادی ازورزشکاران با استفاده از این هشتگ به نظر می رسد خواستار تعویق یکساله بازی‌ها هستند.

از سوی دیگر لوگوی جدید المپیک هم در راستای فاصله گرفتن افراد از یکدیگر در جهت مبارزه با ویروس کرونا طراحی شده که در آن حلقه های المپیک که همواره پیوسته هستند از هم جدا شده اند.

منبع


image 
imageimageimage