طراحی هویت بصری و بسته بندی فرآورده‌های زنبور عسل شاه بلوط

پروژه طراحی هویت بصری و بسته بندی فرآورده‌های عسل شاه بلوط توسط مرضیه سیمیاری طراحی و اجرا شده است.

« سفارش دهنده در هنگام سفارش، از نظر ایده کار، من را آزاد گذاشت تا کاری متفاوت از بازار ارائه شود. این طرح با ظاهری ساده و کاملا مینیمال در جهت متمایز شدن از محصولات مشابهی که در بازار وجود دارد بصورت ساده و بدون موارد اضافه ایده پردازی و اجرا گردید. برای دیده شدن، طراحی نام برند به شیوه ای کاملا متفاوت از طرحهای موجود در بازار انجام شد و برای تمایز بین تنوع بسیار بالای نوع محصول برای هر نوع عسل که بیش از ۱۲ نوع بود یک نقش گل با رنگی منحصربه فرد، مانند طرح نام برند پیکسلی طراحی گردید. چاپ این طرح بر روی لیبل شیشه ای انجام شد تا به دلیل محدودیتهای فرم شیشه علاوه بر زیبایی، هیچ پوشش مازادی برروی شیشه نباشد و کاملا تنوع رنگ های محصولات دیده شود وبرای ذکر اطلاعات همراه محصول به دلیل محدودیتهای شیشه برای هرکدام یه تگ در نظر گرفته شد.»


image 
imageimageimage
  1. کار شسته رفته و خوبی شده. از اون کارهاست که توی قفسه های یه فروشگاه بین بقیه برندهای رقیب خودش رو نشون میده و اصلاحا به چشم میاد.

    فقط برام جالب بود که چرا این مطلب توی قسمت موضوعات روز قرار گرفته بود نه توی بخش پروژه روز!

    1. شیشه ازفرم عسل کش اومده وغلظت گرفته شده واز چند ضلعی تکراری لانه زنبوری هم پرهیز شده ونسبتا جدید می نماید.وفرم باعث سر نخوردن در دست هم شده ! مجموعه خوب ویکدستی کار شده !

  2. باورم نمیشه مرضیه سیمیاری همکلاسی ما بود توی دانشگاه..براش آرزوی موفقیت میکنم
    یادمه استادمون همیشه بهش میگفت درسته که میخوای متفاوت باشی اما همیشه متفاوت بودن باعث جذب مخاطب نمیشه، گاها باعث میشه مخاطب سریعا رد کنه…
    کار خیلی زیباس اما برای عسل نه، طراحی لوگو و نقش گل به صورت پیکسلی مثل نقش فرش شده و بیشتر تداعی کننده این موضوعه. شاید اگر شوینده فرش بود خیلی بیشتر حق مطلب ادا میشد.
    طرح زنبور فقط پیکسلی شده و هنوز مینیمال نشده…
    خیلی زیباس کار و رنگ بندی اما نه برای عسل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *