علائم رانندگی برای دلیلی وجود دارند

یکی از کمپانی های معتبر تولید کننده اتومبیل در چین به نام SAIC-GM کمپینی تبلیغاتی با کمک  آژانس تبلیغاتی Lowe Shanghai و با موضوع “رانندگان بی ملاحضه” برگزار کرده است. آنها تصمیم گرفتند که یک کمپین بسیار تاثیرگذار و کمی خشن را دیزاین کنند تا واقعا تغییری ایجاد کند چرا که در چین هر سه دقیقه یک نفر تصادف می کند و هر ده دقیقه یک نفر جان خود را به همین دلیل از دست می دهد. آنها افرادی را که بر اثر بی توجهی رانندگان به علائم و رانندگی بد صدمه دیده بودند را جمع کردند و به هر یک تابلویی دادند. سپس از آنها خواستند تا در همان محلی که تصادف کرده بودند با در دست داشتن یک تابلوی  راهنمایی و رانندگی مرتبط بایستند تا به رانندگان بگویند که “این علائم برای دلیلی اینجا وجود دارند”. این کمپین توانست تاثیر بسیار خوبی را بر جای بگذارد و جایزه شیر طلایی جشنواره کن 2014 را از آن خود کند.

منبع


image 
imageimageimage