فراخوان جایزه عکس پاسپارتو

جایزه عکس پاسپارتو (“Passepartout”) توسط Il Varco srl sin 2020 به عنوان یک مسابقه عکاسی برای ارتقا و افزایش میزان نمایش عکاسان در حال ظهور آغاز شد.

این جایزه با هدف حمایت از پیشرفت عکاسان با استعداد از سراسر جهان با ارائه ۱۰۰۰ یورو جایزه پولی در هر سال و فرصت های نمایشگاهی در یک مکان معتبر در قلب رم ، ایتالیا است.

این رقابت یک بستر مناسب برای شروع کار شما در صنایع معاصر هنر و عکاسی در مقیاس بین المللی است.

پاسپارتو از خلاقیت های ابتکاری و بدیع در عکاسی معاصر استقبال می کند.

شرایط ارسال:

➜ آثار عکاسی از هر نوع سبک، اندازه و تکنیک هنری (فرایندهای دیجیتال ، فیلم و تجربی ، کلاژ دیجیتال و سایر رسانه های ترکیبی) پذیرفته می شوند.

➜ برگزار کننده از زبانهای مختلف هنری استفاده شده در تصویر عکاسی استقبال می کند، از جمله تجربی و تلفیق ژانرهای مختلف، اما نه محدود به آنها.

می توانید عکسهای تکی، جدا شده یا عکسهای بیشتر متعلق به یک پروژه واحد ارسال کنید. در این صورت لطفاً توضیحات مربوط به خود پروژه را در توضیحات قرار دهید.

اولین نمایشگاه سالانه به مدت دو هفته در سال ۲۰۲۱ در رم (ایتالیا) برگزار می شود. این نمایشگاه به میزبانی ۲۸ گالری Piazza di Pietra ، یک گالری بین المللی هنرهای زیبا، متخصص در هنر معاصر هنرمندان بین المللی برگزار می شود. این گالری در مرکز تاریخی رم واقع شده است.

نتایج در پایان ژانویه ۲۰۲۱ اعلام خواهد شد.

هزینه های ورودی:

هزینه ورود ۱۸ یورو (برای ۳ عکس) هزینه دارد. شما می توانید حداکثر ۴ عکس اضافی با قیمت ۳ یورو برای هر قطعه ارسال کنید.

آخرین مهلت ثبت نام: ۹ ژوئن ۲۰۲۱ ( ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ )

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید:

Home

منبع