نمايشگاه بين‌المللی سالانه ديزاين

فراخوان سومين نمايشگاه بين‌المللی سالانه ديزاين

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، فراخوان سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی سالانه دیزاین با محوریت “دیزاین، تحول و امید” به دبیری اشکان قازانچایی منتشر شد.

گالري مجازی اعلان در دو دورۀ گذشته و همزمان با فصل رويش و نوروز، اقدام به برگزاري نمايشگاه‌های بين‌المللی در حوزه طراحی پوستر کرده است. اينک، در سومين دورۀ حضور و با مشارکت فرهنگسرای نیاوران و همچنین در آستانۀ سال نو خورشيدي، در نظر دارد با نگاهي متفاوت به گسترۀ ديزاين و اهميت آن در جوامع بشری در مديا‌هاي مختلف ورود نمايد.

سومین دورة نمایشگاه بین‌المللی سالانه دیزاین در دو بخش پوستر و گرافیک متحرک(موشن گرافیکس) برگزار خواهد شد و هر شرکت‌کننده حداکثر مي‌تواند با در نظر گرفتن موضوعات مطروحه(شرح کامل در متن فراخوان) در هر بخش، با سه اثر حضور يابد.

مهران ميرحسيني، الهام آهويي و اشکان قازانچايي اعضای شوراي سياست‌گذاري این دوره از نمایشگاه بوده و انتخاب آثار بخش پوستر را کيانوش غريب پور، مهردخت دارابي، جواد آتشباري، مهران مير حسيني و فرشيد پارسي کيا بر عهده خواهند داشت همچنین آثار بخش گرافيک متحرک را سعيد حق زارع، رضا اللهياري و ميلاد شاه‌جاني انتخاب خواهند کرد. بابک صفري مدير هنري و الهام آهويي مدير اجرايي رویداد فوق هستند.

شایان ذکر است پایان مهلت ارسال آثار 15 اردیبهشت ماه 1400 بوده و گشایش سومین نمایشگاه بین‌المللی دیزاین، همزمان در سايت گالري مجازي اعلان و سالن اصلي فرهنگسراي نياوران در نيمه دوم خرداد ماه 1400 خواهد بود.
برای اطلاع از شرح کامل فراخوان به سایت گالري مجازي اعلان www.elanagi.com مراجعه فرمایید.

 


image 
imageimageimage