فراخوان پوستر و هویت بصری جشنواره تئاتر فجر منتشر شد

فراخوان های مسابقه «پوستر و هویت بصری» و «عکس» سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منتشر شد.

امیر اسمی، مدیر بخش پوستر و هویت بصری و مسابقه عکس جشنواره با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال بخش پوستر و هویت بصری شامل سه رویداد و برنامه خواهد بود. یکی از رویدادها مسابقه پوستر است که به روال همیشگی، جزئیات و مقررات آن در فراخوان مشخص شده است. نمایشگاهی از آثار انتخاب شده توسط هیئت داوران، برگزار می شود و کتابی از آثار برگزیده منتشر خواهد شد.
او ادامه داد: برنامه دیگر به موضوع هویت بصری در تئاتر می پردازد و گفت وگو درباره مباحث پر اهمیت برندینگ، هویت کلامی و هویت بصری را در بر می گیرد. این سومین دوره مستمر این مباحث در جشنواره خواهد بود. رویداد آخر و جدید این بخش، تبلیغات تئاتر است.
«اسمی» درباره بخش تبلیغات تئاتر نیز توضیح داد: در سال های اخیر با اضافه شدن تئاتر غیردولتی به فضای تئاتر کشور و گسترش کمی سالن ها و نمایش ها، رقابت در نحوه اطلاع رسانی ها و تبلیغات و جذب مخاطبان فشرده شده. نقش تکنولوژی های تازه و فضای مجازی، در کنار امکانات متفاوت فضاهای شهری و رسانه ها هم به استفاده از ابزارهای مختلف و رقابت بیشتر دامن زده است، به همین دلیل توجه به کیفیت آثار تبلیغاتی تولید شده و تاثیر آن در مردم و سلیقه جامعه، نکته ای پراهمیت و قابل تامل است. این بخش در واقع با هدف پرداختن به این موضوع و ایجاد فضای تحلیل و گفت وگو پیرامون آن ایجاد شده است.
مدیر بخش پوستر و هویت بصری و مسابقه عکس جشنواره درباره جزئیات بخش عکس سی وششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: این بخش شامل دو رویداد رقابتی خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به آدرس www.fitf.ir مراجعه کنند.