نشان تجاری جدیدی برای سوپرمارکتهای آلدی (Aldi) در آلمان، با هدف ایجاد تصویری معاصرتر از این برند طراحی شده است.
لوگوی جدید توسط آژانس تبلیغاتی ایلیون مارکنسوشیتات (Illion Markensocietaet)، مستقر در آلمان، طراحی شده است که رنگ های روشتر و شمایل جدیدی دارد. یک لوگوی کوتاهتر، پر رنگتر، با فونت sans-serif در کنار شمایل جدیدی از حرف A قرار گرفته است.
نوسازی برند به هدفِ بخشیدنِ ظاهری مدرن به سوپرمارکت انجام شده است و در کنار آن قرار است نوسازیهای دیگری هم انجام شود. با این تغییرات جدید قرار است محصولات جدیدتری نیز عرضه شود و همه شعبه های فروشگاه طراحی دوباره شود و همینطور در شعبه های جدیدی در راستای ری-برندینگ آلدی راهاندازی شود.