«مدرسه روزرنگ» افتتاح شد

مفهوم آموزش سنتی طی چند سال اخیر تغییری اساسی کرده است. حضور فیزیکی در کلاس درس تنها گزینه یادگیری نیست و با ظهور اینترنت و فناوری های جدید امروزه، هر زمان و هر کجا که می‌خواهید به یک آموزش با کیفیت و خوب دسترسی دارید.

همچنین آموزش انلاین یکی از معیارهای مهم در کاهش هزینه‌های یادگیری است چرا که دیگر نیازی به رفت و آمد از یک مکان به مکان دیگر یا دنبال کردن یک برنامه سفت و سخت نیست  و شما از این طریق نه تنها در وقت خود صرفه جویی می کنید ، بلکه می توانید برنامه هایتان را طبق سلیقه و نیاز خود تنظیم و اولویت بندی کنید.

از این رو چه شما حرفه‌ای باشید و چه نیمه حرفه‌ای و یا حتی آماتور، آموزش آنلاین انتخابی معقول برای شماست. به عنوان یک هنرمند نیمه حرفه‌ای و آماتور، این می‌تواند یک روش یادگیری مفید برای ارتقاء سطح مهارت‌های شما باشد و  به عنوان یک هنرمند حرفه‌ای، این بدان معنی است که شما در هر کجای دنیا که باشید می توانید یک مدرس شوید و به تدریس بپردازید.

از این رو با گذشت 7 سال از تاسیس سایت روزرنگ به این فکر افتادیم با کمک و همراهی شما و با توجه به نیازی که در حوزه دسترسی همه جانبه به آموزش هنر وجود دارد اقداماتی را انجام دهیم.

در این سال‌ها همواره سعی کردیم از طریق اشتراک گذاری اخبار و پروژه‌های مختلف هنرمندان حوزه دیزاین، طراحی و گرافیک، زمینه رشد و کسب تجربه از همدیگر را فراهم کنیم و اینک با تاسیس «مدرسه روزرنگ» قصد داریم پله‌های رشد را با همدیگر تخصصی‌تر بپیماییم.

 هدف ما ایجاد بستری سالم و حرفه‌ای برای آموزش هنر به شکل آنلاین برای همه است و شعاری که در این راه انتخاب کرده ایم « آموزش هنر برای همه» است.

از همین امروز می توانید با استفاده از دوره های آموزشی مختلفی که درذ سایت قرار داده شده است با حداقل هزینه، سعی در بالابردن دانش و مهارت خود بکنید  و به شما قول می دهیم که در آینده‌ای نزدیک دوره های بیشتری را  نیز در دسترس شما قرار دهیم.

دوره های آموزشی مدرسه روزنگ شامل موارد زیر است:

طراحی گرافیک

تصویرسازی

انیمیشن

نقاشی

عکاسی

کارتون

نرم افزار

و کسب و کار

مدرسه روزرنگ به واسطه پیوند با روزرنگ و با کمک و همراهی امیدوار است محصولات آموزشی با کیفیتی را برای نوآموزان و علاقمندان سطح نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای عرضه کند و باعث رشد کاربران و درآمد مدرسان هنر شود.

 

 


image 
imageimageimage