مسابقه بین‌المللی پوستر علیه تروریسم

 مسابقه بین‌المللی پوستر POSTERRORISM 2020 فراخوان خود را اعلام کرد. دبیرخانه این رویداد جهانی از هنرمندان گرافیک در سراسر جهان دعوت کرده است تا در این مسابقه شرکت کنند.

در متن فراخوان آمده است: “امروزه طیف گسترده‌ای از سازمان‌های سیاسی از تروریسم برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند. از گروه‌های چپ، راست، ملی‌گراها، گروه‌های مذهبی، انقلابیون و حتی کشورهای حاکم، از این سلاح استفاده می‌کنند. هدف از این رقابت فقط انتخاب آثار برتر نیست، بلکه امید برای یافتن بهترین ایده‌ها برای تنظیم برنامه‌های بین‌المللی مقابله با وحشت جهانی و سبک زندگی مبتنی بر صلح برای جهان است.”

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه “علیه تروریسم” تا اول ژوئن 2020  (12 خرداد) فرصت دارند آثار خود را به ([email protected]) ارسال کرده یا برای کسب اطلاعات بیشتر به به سایت این رویداد به نشانی https://www.posterrorism.com/call-for-entries-2020/ مراجعه کنند.

گفتنی است در میان هیئت انتخاب آثار و هیئت‌داوران نام چند طراح ایرانی دیده می‌شود. زهرا پاشایی، اونیش امین‌الهی، اردشیر میرمنگره و ناصر نصیری اعضای ایرانی این گروه هستند و هنرمندانی از امریکا، اوکراین، چین، لهستان، روسیه، یونان، اندونزی، سوئیس و فنلاند نیز به انتخاب یا داوری آثار می‌پردازند.

نمایشگاه آثار منتخب آگوست 2020 در اندونزی برگزار می‌شود.