مسابقه پوستر هفته آگاهی از کمپوست 2021

شورای کمپوست ایالات متحده طی فراخوانی از هنرمندان سراسر جهان دعوت کرده است تا در مسابقه بین‌المللی پوستر هفته آگاهی کمپوست  2021 شرکت کنند.هدف از این برنامه افزایش آگاهی عمومی در مورد فواید استفاده از کمپوست برای بهبود یا حفظ کیفیت خاک ، رشد گیاهان سالم ، کاهش استفاده از کود و سموم دفع آفات، بهبود کیفیت آب و محافظت از محیط زیست است.

موضوع پوستر “رشد ، خوردن … کمپوست … تکرار” است

موضوع 2021 مبتنی بر حرکت دایره ای فرآیند بازیافت ارگانیک است که از مزرعه به میز و دوباره به مزرعه می رود. این فرآیند دایره ای ، مواد آلی بازیافت شده را به کمپوست تبدیل می کند که خاکهای سالم ایجاد می کند و منجر به میوه ها و سبزیجات متراکم مواد مغذی بیشتری می شوند ، با این کار پسماند به کمپوست می رود و این روند دوباره آغاز می شود.

مفهوم و تصاویر پوستر باید براساس مزایای کمپوست باشد. کمپوست کانون مسابقه است. داوران مخصوصا به دنبال تصاویری خواهند بود که نشان می دهد مواد ارگانیک عنصر اساسی در خاک های سالم و سالم نگه داشتن خاک و محیط زیست در آینده هستند.

از پوستر برنده برای تبلیغات هفته آگاهی کمپوست 2021 استفاده خواهد شد و در پوستری که طراحی می شود کلمات زیر باید اورده شود: International Compost Awareness Week May2– 8, 2021
-برنده پوستر موفق به دریافت جایزه ۵۰۰ دلار آمریکا خواهد شد.

-شرکت در این مسابقه رایگان است و همه افراد می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

تاریخ شروع ثبت نام: ۱ سپتامبر ۲۰۲۰

تاریخ اتمام ثبت نام: ۲ نوامبر ۲۰۲۰ ( ۱۲ آبان ۹۹ )

-جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک کنید


image 
imageimageimage