معرفی نفرات برتر جشنواره ملی «کمانک»

نفرات برتر جشنواره ملی “کمانک” در دو بخش نقاشی و مجسمه سازی معرفی شدند.

در بخش نقاشی “پویا خردمندی” 12 ساله از اصفهان به عنوان نفر نخست، ” ویانا یوسف پور” از آذربایجان غربی و ” ایلیا رادنیک” از اصفهان به طور مشترک به عنوان نفر دوم، ” نگار سادات هوایی” و ” آفرین پیراسته” از اصفهان به طور مشترک حائز رتبه سوم و سید ایمان محقق، حدیث حاج هاشمی، باران باقری و آوینا سعیدی از اصفهان شایسته تقدیر در بخش نقاشی اعلام شدند.

 در بخش مجسمه سازی این جشنواره با توجه به اینکه رشته و هنری خاص و متفاوت است و کودکانی در این رشته فعالیت می کنند که هوش سه بعدی داشته و تجسم خوبی از اشیا و اجسام دارند، تعداد 23 نفر با 30 اثر شرکت کردند؛ هیات داوران نیز پس از بررسی و داوری آثار در هر سه رتبه نخست، دوم و سوم 2 نفر را که آثاری قابل تامل ارائه کرده بودند انتخاب کردند. همچنین یک نفر به دلیل ارائه اثری بسیار خلاقانه، متفاوت و جذاب به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.

ترانه خاکسار و پریا خردمندی رتبه اول،  سهراب صادقی و پویا خردمندی رتبه دوم، فرزاد برزین و اهورا صدر ارحامی نیز رتبه سوم را بدست آوردند.

گفتنی است این جشنواره در دی ماه 98 با هدف ارتقای جایگاه شهر اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک در حوزه ملی و بین‌المللی با هدف حمایت از استعداد هنری کودکان در راستای ترویج هنر و استفاده از ایده‌های هنری آنها برای توسعه ارزش های انسانی  آغاز به کار کرده بود.

 

 


image 
imageimageimage