نتایج پنجمین رقابت بین المللی «سانسور را متوقف کنید» اوکراین

برندگان پنجمین رقابت بین المللی «سانسور را متوقف کنید» اوکراین اعلام  شد. بنا بر اعلام سایت برگزاری مسابقه در کل 610 اثر برای این مسابقه از 19کشور جهان از جمله ایران ، ایتالیا ، چین ، مقدونیه ، لهستان ، سنگاپور و اکوادور شرکت داشتند که سه ایرانی به نام‌های: اردلان گواهی با موضوع ببینید! و  فرشاد زارعی با موضوع ساکت! و فرشاد عیسی پور در بین برندگان  این مسابقه به چشم می خورند.

پوستر اردلان گواهی

پوستر فرشاد زارعی

پنجمین رقابت بین المللی «سانسور را متوقف کنید» سال ۲۰۱۸ یک جایزه برای ایده های خلاق و پروژه ای میان رشته ای بود که رسانه، کنشگری و انواع گوناگون اعمال خلاقانه را گرد هم می آورد. هدف از این پروژه تشویق شهروندان فعال، روزنامه نگاران، افراد فعال در زمینه های خلاق جهت مشارکت در بحثی بسیار مهم در اجتماع به منظور افزایش آگاهی و ایجاد بستری برای پژوهش، مباحثه و اتخاذ تصمیمات سیاسی مترقی بود.

این رقابت ایده های خلاق به موضوعات حفاظت از آزادی بیان، دسترسی به اطلاعات و مقابله با سانسورگری بعلاوه موضوعی ویژه اختصاص داشت که توسط سازمان دهندگان این رقابت و بر حسب رویه های سیاسی – اجتماعی اخیر در اوکراین و در سطح جهان انتخاب شده بود.

لینک اصلی نتایج جشنواره

 

 

 

 


image 
imageimageimage