نمایشگاه مسابقه تبلیغات سینمایی آغاز به کار کرد

نمایشگاه مسابقه تبلیغات سینمایی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان عصر شنبه دهم تیر در گالری کتابخانه مرکزی استان اصفهان آغاز به کار کرد.

در این مراسم که با حضور علیرضا رضاداد دبیر سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان، جمعی از مدیران فرهنگی و هنرمندان همچون شادمهر راستین، مجید شیخ انصاری، جعفر صانعی مقدم، حبیب ایل بیگی، عزت الله علیزاده، حسینعلی شهیدی و سید احد میکاییل زاده برگزار شد مجموعه آثار تبلیغاتی ۲ سال اخیر سینمای کودک کشورمان که شامل پوستر، عکس و تیزر است، رونمایی شد.

امیر عابدی مدیر بخش مسابقه تبلیغات سینمای سی امین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان در این مراسم ضمن تشکر از دبیر جشنواره، اظهار کرد: در این نمایشگاه ۱۴۲ اثر از ۳۹ هنرمند در سه رشته حضور دارد. وی ادامه داد: آثار بسیاری برای این بخش ارسال شد اما با انتخاب هیات انتخاب و داوری این تعداد از آثار به نمایشگاه راه یافتند.

عابدی از حاضران برای امضای پوستر یادبود بخش مسابقه تبلیغات سینما دعوت کرد.

پس از امضای یادبود پوستر این نمایشگاه که توسط غزل عابدی طراحی شده است، مانلی عین الهی انیماتور خردسال به نمایندگی مدیران جشنواره با بریدن روبان نمایشگاه آثار بخش مسابقه تبلیغات سینما را در این جشنواره افتتاح کرد و حاضران از آثار حاضر در این نمایشگاه دیدن کردند.

این نمایشگاه تا پایان روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه همزمان با برپایی سی امین جشنواره کودکان و نوجوانان در کتابخانه مرکزی اصفهان برپا است.

منبع


image 
imageimageimage