هری پیرس (Harry Pearce) به همراه تیمش در آژانس پنتاگرام هویت بصری جدیدی را برای پینک فلوید رکوردز (Pink Floyd Records) طراحی نموده اند. یک لوگوتایپ جدید به همراه بسته بندی آن برای استفاده در انتشار آهنگهای قدیمی و همینطور برخی از آهنگهایی که قبلا شنیده نشدهاند.
این لوگوتایپ از روی تایپوگرافی جلد آلبوم “جانوران” پینک فلوید مربوط به سال 1977 الگوبرداری شده است.
پنتاگرام میگوید که مجموعهای از قوانین را ایجاد نموده است تا تایپوگرافی اصلی “جانوارن” را گسترش دهد به نحوی که شامل تمامی حروف الفبا باشد. آنها همچنین سه مدل از حروف را برای استفاده در اندازههای کوچک، متوسط و نمایشی طراحی نموده اند.