هویت بصری جشنواره هنر خیابانی کاتوویتس / Marta Gawin

جشنواره هنر خیابانی کاتوویتس (Katowice)لهستان 2015 سال گذشته برای پنجمین بار در لهستان برگزار شد. در طی این جشنواره، هنرمندان خیابانی نقاشی های دیواری خود در سطح شهر می کشند و آن ها را در مکان های عمومی نصب می کنند تا عموم مردم از دیدن آنها لذت ببرند. هدف این جشنواره به نوعی استفاده از فرصت ایجاد شده به منظور انعکاس گذشته و آینده کاتوویتس و نیز تبدیل خیابان ها در برهه ای کوتاه از زمان به فضایی برای تجربه هنر و لذت است. در این جشنواره همراه با هنر خیابانی و نقاشی دیواری، رویدادهای دیگری هم از جمله نمایش فیلم، ورکشاپ های هنری، نمایشگاه، کنسرت ها و تورهای دوچرخه سواری به دور شهرستان و همچنین معرفی برخی از نقاشی های دیواری سال های گذشته جشنواره هم در دستور کار قرار می گیرد. 
طراحی هویت بصری این رویداد هنری بر عهده مارتا گاوین (متولد سال 1985، لهستان) بوده است. او یک طراح گرافیک چند رشته ای است که تخصصش بیشتر در زمینه هویت بصری، پوستر، صفحه آرایی و دیزاین نمایشگاه هاست. مارتا کارشناسی ارشد خود را در رشته طراحی گرافیک از آکادمی هنرهای زیبای کاتوویتس در سال 2011 گرفته است و سپس به عنوان یک هنرمند آزاد برای نهادهای فرهنگی و سازمان های تجاری مختلف مشغول به کار شده است. سبک طراحی او، مفهومی، منطقی و هم راستا با محتواست. او طراحی گرافیک را به عنوان یک زمینه تحقیق بصری و آزمایش رسمی تلقی می‌کند.

هویت بصری-روزرنگ (1)  هویت بصری-روزرنگ (10)  هویت بصری-روزرنگ (11)  هویت بصری-روزرنگ (13)  هویت بصری-روزرنگ (14)  هویت بصری-روزرنگ (15)  هویت بصری-روزرنگ (16)  هویت بصری-روزرنگ (17)  هویت بصری-روزرنگ (18)  هویت بصری-روزرنگ (19)  هویت بصری-روزرنگ (2)  هویت بصری-روزرنگ (20)  هویت بصری-روزرنگ (21)  هویت بصری-روزرنگ (22)  هویت بصری-روزرنگ (23)  هویت بصری-روزرنگ (24)  هویت بصری-روزرنگ (25)  هویت بصری-روزرنگ (26)  هویت بصری-روزرنگ (3)  هویت بصری-روزرنگ (4)  هویت بصری-روزرنگ (5)  هویت بصری-روزرنگ (6)  هویت بصری-روزرنگ (8)  هویت بصری-روزرنگ (7)  هویت بصری-روزرنگ (9)  هویت بصری-روزرنگ  هویت بصری-روزرنگ (12)


image 
imageimageimage