“در بازار فرا اشباع شده محصولات غذایی لبنی، بسیاری از برندها یک رویکرد تصویری تهاجمی را برای جلب توجه مشتریان انتخاب میکنند. زمانی که روی برند لبنیات Dynasty کار میکردیم، تصمیم گرفتیم یک رویکرد مخالف را برگزینیم و یک طراحی صاف و ساده با تمرکز بر محصول و زیبایی شناختی مینیمالیستی را در نظر گرفتیم.
مجموعه ای سنجیده از لوگوها و یک جدول رنگی آرام، مؤلفههای کلیدی طراحی این بسته بندی هستند. از آن جا که انتخاب برند به محصولات شیر گاو و شیر بز تقسیم میشود، یک لوگوی متداول را برای کل برند و دو لوگوی جداگانه را برای خطوط تولید مختلف خلق کردیم. تمام لوگوها در یک سبک با استفاده از نمادهای حیوانات ایجاد شدهاند که با تفاوت رنگ، به کاوش در میان خط محصولات کمک میکنند.”
این پروژه توسط آژانس تبلیغاتی واتاگا (Vataga Agency) در کشور اوکراین انجام شده است.