پوسترهای برگزیده جشنواره کتاب برتر نمایش داده می شوند

برای اولین بار نمایشگاهی از آثار برگزیده مسابقه پوستر نهمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان برگزار می شود.

منصور جام شیر عضو کارگروه نهمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان اعلام کرد که برای اولین بار به مناسبت جشنواره کتاب برتر مسابقه طراحی پوستر نهمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان را طی فراخوانی همگانی برگزار می شود.

به گفته او در مجموع ۹۰ اثر به دبیرخانه جشنواره کتاب برتر رسیده که در مرحله اول داوری ۱۵ اثر به دور نهایی راه یافته و داوران جشنواره مسابقه طراحی پوستر، پریسا خضابی و مسعود نجابتی، کیانوش غریب پور، پژمان رحیمی زاده آثار رسیده را بررسی و ۱۵ اثر برگزیده را جهت ارائه در نمایشگاه انتخاب کرده اند. همچنین، سه اثر به عنوان آثار برگزیده تعیین شده اند.

دبیرخانه نهمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان با همکاری بخش کتاب کودک و نوجوان باغ کتاب (دنیای ماه پیشونی) نمایشگاه پوسترهای برگزیده را در معرض نمایش عموم قرار داده و بازدید از سه شنبه ۲۳ آبان ماه همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۱ در بخش کتاب کودک و نوجوان باغ کتاب برای عموم آزاد و این نمایشگاه تا پایان جشنواره کتاب برتر دایر است.

نهمین جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان که توسط انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به طور دوسالانه برگزار می شود در آذرماه سال جاری با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
منبع


image 
imageimageimage