پوستر جدید انیمیشن مرد عنکبوتی

کمپانی سونی پیکچرز پوستر بین‌المللی انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی Spider-Man/ Into the Spider-Verse را منتشر کرد.

این انیمیشن نه‌ تنها به‌عنوان بهترین انیمیشن ابرقهرمانی سال، بلکه به ‌عنوان بهترین انیمیشن ابرقهرمانی در تمام دوران شناخته شده است که با تحسین فوق‌العاده بالا و امیدوارکننده از سوی منتقدان روبه‌رو شده و انتظار می‌رود با توجه به اینکه این انیمیشن قرار است هفته بعد اکران شود، فروش قابل توجهی داشته باشد.

در این پوستر شاهد مایلز مورالز (با صداپیشگی شامیک مور)، گوئن استیسی (با صداپیشگی هیلی استاینفیلد) و پیتر پارکر (با صداپیشگی جیک جانسون) در مقابل کینگ پین (با صداپیشگی لیو شرایبر)، پراولر (با صداپیشگی ماهرشالا علی) و گرین گابلین (با صداپیشگی جورما تاکون) هستیم.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse توسط دو همکار بسیار خلاق و حرفه‌ای با نام‌های فیل لرد و کریستوفر میلر که همچنین کارگردانی انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) و فیلم Jump Street 21 (خیابان جامپ شماره 21) را نیز بر عهده داشتند، تهیه و تولید شده است. کارگردانی این انیمیشن نیز بر عهده رادنی راثمن، باب پرشچتی و پیتر رمزی بوده است.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۳ آذر ۱۳۹۷) اکران شود.

منبع


image 
imageimageimage