پوستر فیلم Brexit

شبکه HBO پوستر رسمی فیلم جدید و اورجینال Brexit با بازی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در نقش دومینیک کامینگز، مردی که تاریخ بریتانیا را تغییر داد، را منتشر کرده است.

این فیلم شنبه ۱۹ ژانویه (۲۹ دی) به نمایش درخواهد آمد.

نتیجه‌ی رفراندوم Brexit در تابستان سال ۲۰۱۶ باعث زمین لرزه سیاسی شد که رعشه سیاسی به تن دنیا انداخت. کامبربچ نقش دومینیک کامینگز را بازی می‌کند که کمپین Vote Leave را راه انداخت. روری کینیر (Rory Kinnear) نقش کرگ الیور، رییس و مدیر تجمعات کمپین Remain نخست وزیر دیوید کامرون را بازی می‌کند. این درام بلند به پشت صحنه‌های سیاسی پرداخته و شخصیت‌ها، استراتژی‌ها و نزاع کمپین‌های Leave و Remain را نشان خواهد داد. تاکتیک‌های بکار گرفته شده توسط Vote Leave در طول کمپین باعث سکوت تاریخی شد که نتیجه‌ نهایی رفراندوم را رقم زد و روی انتخابات آتی دنیا تاثیر گذاشت.

توبی هاینز (Toby Haynes) این فیلم را کارگردانی کرده و جیمز گراهام (James Graham) آن را نوشته است. جیمز گراهام، جولیت هوول (Juliette Howell) و تسا راس (Tessa Ross) به همراه لین هورسفورد Lynn Horsford) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند. این فیلم محصول اچ‌بی‌او فیلمز، استودیو بی‌بی‌سی، کانال ۴ و هاوس پروداکشنز است.

منبع


image 
imageimageimage