پوستر نمایش

پوستر نمایش مرجان: فینالیست سه سالانه‌ تویاما

به گزارش روزرنگ، سه سالانه‌ بین‌ المللی پوستر تویاما ژاپن (۲۰۲۱) که از معتبرترین‌ رویدادهای طراحی پوستر جهان بوده، هم اکنون در حال برگزاری است. در میان فینالیست های سیزدهمین دوره از این جشنواره پوستر نمایش «مرجان» با طراحی سینا افشار (اجرای آنلاین) قرار گرفته است.

آثار فینالیست این‌ سه سالانه، علاوه‌ بر اکران نمایشگاهی و چاپ در کتاب، در میان دارایی‌های موزه‌ هنر تویاما نیز ثبت خواهند شد.

این رویداد هنری توسط موز‌ه هنر مدرن در تویاما، انجمن طراحان گرافیک ژاپن، انجمن مدیران هنری توکیو، انجمن تصویرگران توکیو، انجمن مدیران طراحی حروف توکیو و کمیته ی برگزار کننده پوستر تویاما، حمایت و برگزار می شود.

این سه سالانه بین المللی در شهر تویاما و توسط موزه هنر و طراحی این استان در ژاپن برگزار می شود. هدف از برگزاری این نمایشگاه بررسی وضعیت موجود در زمینه طراحی پوستر است که هنرمندان فعال از سراسر جهان می توانند در آن شرکت کرده و این فرصت را برای شناسایی خود مغتنم شمارند. سه سالانه تویوما یکی از شناخته شده‌ترین نمایشگاه‌ها در زمینه طراحی پوستر است.

تمام آثار موجود جشنواره پوستر تویاما ژاپن مربوط به 1 می 2018 تا 28 فوریه 2021 می باشد و آثار ماقبل از آن در مسابقات شرکت داده نشده است.

جوایز این مسابقات به صورت فردی و گروهی در نظر گرفته شده که برای شرکت کنندگان جذاب خواهد بود.

پوستر نمایش «مرجان» به‌ نویسندگی و کارگردانی آریان رضایی و با بازی الهام پاوه‌نژاد در آبان سال ۱۳۹۹ اجرا شده است. این نمایش بر اساس داستان «هزار و یک شب» و با تمرکز روی پژوهش «هزار افسان کجاست» به قلم بهرام بیضایی ساخته شده است. این اثر در  ۱۷ آبان‌ یا ۷ نوامبر در ملبورن و برای ایرانیان ساکن استرالیا به صورت آنلاین به نمایش در آمده است.


image 
imageimageimage