سه شرکت آئودی، مرسدس-بنز و فولکسواگن در فراخوانی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به طور موقت آرمهای خود را تغییر دادند.
در آرمهای جدید، بخشهای به هم پیوسته نشان تجاری این شرکتها از هم جدا شده تا بر اهمیت فاصلهگذاری اجتماعی تاکید شود. این شرکتها با انتشار آرمهای جدید خود در شبکههای اجتماعی در پیامهایی از مردم خواستهاند از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و از یکدیگر دو متر فاصله بگیرند.
فولکسواگن بین دو حرفی که آرم شرکت را شکل داده فاصله ایجاد کرده و مرسدس-بنز هم ستاره سهپر در نشان خود را کوچک کرده تا از دایره دور آرم فاصله بگیرد.
هر دو شرکت در پیامهایی از مردم به خاطر رعایت فاصلهگذاری اجتماعی تشکر کردهاند و از آنها خواستهاند تا برای کمک به توقف شیوع ویروس کرونا در خانه بمانند.