کسب دیپلم افتخار هیئت داوران رقابت پوستر روسیه توسط طراح گرافیک ایرانی

سومین رقابت بین المللی پوستر روسیه 2017 با عنوان “روسیه،سومین راه”با موضوع اصلی سرزمین مادری که دربردارنده موضوعات مهمی چون حفظ ارزشها و میراث تاریخی شهرهای کوچک و بزرگ و نیز توجه فراتر به موضوع جهانی صلح است برای چندمین بار متوالی امسال نیز همچون دوره های گذشته و در این سال به میزبانی ایالت تولا در روسیه برگزار می گردد. این رقابت با برنامه ریزی موسسه فرهنگی آموزشی غیرانتفاعی راه سوم و مشارکت اتحادیه هنرمندان روسیه، اتحادیه طراحان روسیه و اداره منطقه ای تولا و نیز با حمایت وزارت فرهنگ روسیه و انجمن تاریخ ملی روسیه برگزار می گردد.

شعار این دوره از رویداد مذکور”زمین مادری از چه عناصری شروع می شد” معطوف به ایجاد ارزشهای معنوی و فرهنگی و سنتی برای بازگشت حقایق اخلاقی به ریشه های تاریخی خود است. در این دوره شرکت کنندگان بین المللی دعوت شده اند تا به نوعی ویژگی های سرزمین خود را منعکس سازند. سرزمینهایی که هر کدام از آنها با شخصیت منحصر به فرد خود، متصل به هزاران سال میراث تاریخ است و نیاز به صلح نقطه مشترک این فرهنگها و دغدغه تاریخی ملل است. هیئت داوری این رقابت متشکل از مهمترین طراحان گرافیک حال حاضر در منطقه جماهیر روسیه از جمله: دیمیتریس ژوریس ، ژینتنو کمیل، تسلر ولادیمر و چایکا ولادیمر می باشد که هرکدام در این زمینه دارای کارنامه درخشانی می باشند.

جوایز این دوره از رقابت شامل جوایز رتبه های اول تا سوم، تقدیر ویژه، دیپلم افتخار هیئت داوران، دیپلم افتخار کمیته برگزاری، دیپلم افتخار اداره منطقه ای تولا و نیز ریاست رقابت و دیپلم افتخار انتخاب مردمی است که طراح گرافیک ایرانی، سیدمهدی موسوی با یک پوستر با موضوع”گفتگوی فرهنگ ها،فهم عمیق جهان،راهی به صلح”موفق به کسب دیپلم افتخار هیئت داوران این رقابت شد. نمایشگاه آثار این رویداد از تاریخ 19 اکتبر در روسیه برپا و میزبان علاقمندان به این هنر است.

اسامی برندگان و تقدیرشوندگان در وبسایت رقابت به زبان روسی


image 
imageimageimage