کمپین تبلیغاتی پپسی برای مسابقات Super Bowl تگزاس

آژانس تبلیغاتی Theory House یک کمپین تبلیغاتی برای پپسی (Pepsi) دیزاین کردند که در آن یک بسته بندی جدید برای قوطی های نوشابه زیرو پپسی نیز طراحی شده است که این بسته بندی به تعداد محدود برای مسابقات قهرمانی سالانه فوتبال آمریکایی Super Bowl در تگزاس آمریکا استفاده خواهد شد. این قوطی های مشکی و مات که روی آنها از تصویرسازی های مت استیونز (Matt Stevens)  استفاده شده است نمایانگر فرهنگ، حس و حال موسیقی و فوتبال تکزاس می باشد. آنها همچنین موظف شدند تا پوستر و بیلبرد های تبلیغاتی و حتی اتوبوسی که در این رویداد برای استفاده بازیکنان بود را طراحی کنند. مدیر هنری این استودیو جیم کاسن (Jim Cusson) با همکاری مستقیم PepsiCo Design در نیویورک این پروژه را به انجام رسانده اند.

 

منبع


image 
imageimageimage