گشایش نگارخانه دانشگاه هنر

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر با هدف حمایت از رشته ی تصویرسازی و دانشجویان علاقه مند به این رشته، گالری دانشگاه هنر را با مجموعه آثار تصویرسازی دانشجویان تمام رشته های دانشگاه در تاریخ 29 شهریور 96 افتتاح کرد.  گفتنی است بازدید ازاین  نمایشگاه  تا 5 مهرماه ادامه خواهد داشت.


image 
imageimageimage
  1. بالاخره فعالیت حرفه ای در دانشگاه هنر داره شکل میگیره. خدا کنه یهو متوقف نشن. گالری برای هر هنرجویی رسانه هستش.
    نمایشگاشون هم خوب بود. البته سطح کارها خیلی فرق داشتن ولی خیلی وقت بود کار دانشجویی این شکلی یه جا ندیده بودم.

    1. خيلي خوب بود من از تمام كساني كه اين گالري رو اماده كردن و براش زحمت كشيدن تشكر ميكنم مخصوصاً از خانم زماني كه بسيار زحمت كشيدن

      1. خانم زماني در برگزاري اين رويداد و به عنوان تيم اجرايي واقعا حرفه اي عمل كردند.
        تمام تيم اجرايي چه تيم معاونت و چه تيم دانشجويان واقعا زحمت كشيدند تا بعد از ساليان اين دفعه نگارخانه به طور رسمي شروع به فعاليت كند.

  2. افتتاح این نمایشگاه برای دانشگاه هنر واقعا اتفاق خوبی بود. امیدوارم روز به روز بهتر هم بشه، و کارای دانشجوهای با استعداد فرصت دیده شدن و حمایت داشته باشه.

  3. این نمایشگاه اتفاق نو خوبی بود که با همکاری و دوستان و حمایت دانشگاه برگزار شد و واقعا از همه ی دست اند در کاران و گروه اجرایی متشکریم که مارو حمایت کردن تا فرصتی داده بشه برای دیده شدن کار های بچه ها..

  4. خیلی خوبه که با همچین رویدادهایی فرصت شناخته شدن به هنرمندان جوان داده میشه. دیده شدن کارا با سلیقه های فردی گوناگون و تکنیک های متفاوت تو یه زمان واحد اتفاق جالبی بود.

  5. خیلی اتفاق خوبی بود .همه چیز بسیار عالی برگزار شد و امیدوارم این فعالیت ها همچنان ادامه داشته باشد . همه ی کسانی که زحمت کشیدند و کمک کردند خسته نباشند. پیشنهادات من برای فعالیت های آینده این است که فراخوان اولیه برای دریافت آثار و تایید شدن آن ها بیشتر پخش شود تا تعداد بیشتری از دانشجویان از همه ی رشته ها مطلع شوند. و اینکه اگر تکنیک آثار هم در کنار اثر ذکر شود به نظرم بهتر است. موردی دیگر هم اینکه درب ورودی نگارخانه کمی مشخص تر باشد برای بازدیدکنندگان محترم (استفاده از بنر یا تابلو و فلش های هدایتگر).

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *