یازدهمین جایزه بین‌المللی کتاب‌های مصور COMPOSTELA

شورای شهر سانتیاگو دکامپوستلا در کشور اسپانیا با همکاری انتشارات «Kalandraka» و به عنوان بخشی از هجدهمین اعلان کمپین توسعه مطالعه، فراخوان یازدهمین جشنواره بین المللی کامپوستلا با موضوع کتاب مصور را منشر کرده است.

شرایط جشنواره:
۱٫ شرکت در این جشنواره برای تمامی انتشاراتی‌هایی که در گروه کتاب‌های مصور قرار می گیرند مجاز است. کتاب مصور، کتابی است که داستان آن توسط تصویرسازی و عکس بیان می‌شود که یکدیگر را تکمیل می‌کنند.

۲٫ کتاب می‌تواند در هر یک از زبان های رسمی شبه جزیره ایبری شامل کشورهای «اسپانیا، پرتغال، فرانسه، آندورا و جبل‌الطارق» تألیف شده باشد و می بایست نسخه اصلی و منتشر نشده باشد.

توضیح : محدودیت فقط در زبان کتاب است و شما می توانید کتابتان را پس از تنظیم؛ توسط مترجم به زبان های مذکور ترجمه کرده و ارسال کنید.

اقتباس از اصل یا کتاب هایی که در حال حاضر جوایزی را کسب کرده اند و یا در سایر رقابت ها از آن ها نام برده شده است، غیر قابل قبول می باشد. آثاری که بیش از ۳ تصویرسازی آنها قبلا در اینترنت آپلود شده باشند، پذیرفته نمی شوند.
۳٫ یک یا چند نفر، نویسنده یا تصویرگر با هر ملیتی می توانند شرکت کنند.
۴٫ پروژه می تواند در هر سایز، تکنیک و فرمتی ارائه شود، اما به جز جلد و صفحات پایانی، نباید بیشتر از ۴۰ صفحه داخلی داشته باشد.
۵٫ این مسابقه هزینه ورودی ندارد.

جوایز:
یک جایزه ۹۰۰۰ یورویی به عنوان مساعدت به حقوق مؤلف در نظر گرفته شده است. این حق برای یک سال اعتبار دارد و پس از آن باید بطور رایگان در اختیار مؤلف قرار بگیرد.

اثر برگزیده در تمام زبان های رسمی شبه جزیره ایبری توسط انتشارات Kalandraka در نوامبر 2018 منتشر خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال آثار :14 مه 2018

برای مطالعه جزئیات بیشتر اینجا را ببینید.


image 
imageimageimage