یک ایرانی در بین برندگان مسابقه A’ Design Award ایتالیا

مسعود آقایی،  توانست در مسابقه A’ Design Award ایتالیا 2019 در بخش تبلیغات، بازاریابی و ارتباطات، جایزه معتبر این رقابت را کسب کند.

مسابقه A’ Design Award ایتالیا، بزرگترین و گسترده ترین رقابت طراحی بین المللی در سراسر دنیا ست که هر ساله طراحان، معماران، هنرمندان و شرکت‌های مختلف را از سرتاسر جهان به زیر یک سقف گردهم می‌آورد. تاکنون شرکت‌های مطرحی چون نایک Nike ، کوکاکولا Coca-Cola و سامسونگ Samsung در آن موفق به دریافت جایزه شده‌اند.

برندگان این دوره، در مهمانی مجلل شبانه در 28 جولای 2019 (7تیر 1398) در شهر میلان ایتالیا جهت دریافت جوایز حضور می یابند. همچنین، فضایی منحصر به فرد در نمایشگاه ” بهترین طراحی های سالانه” در کشور ایتالیا، به منظور نمایش برندگان اختصاص داده شده است.


image 
imageimageimage
  1. واقعا جای افتخاری استاد ،کاش زمان زیادی را در کنارتان سپری میکردم و از تجربه هایتان کمال استفاده را میبردم

  2. با عرض تبریک، در مسابقه هایی نظیر A’ Design Award با هزینه ورودی حداقل 400 یورو برنده شدن کار مشکلی نیست. متاسفانه برگزارکنندگان بیشتر دنبال کسب سود و منفعت هستند و بازاری درست کردند و تقریبا 80 درصد کسانی که شرکت میکنند و هزینه پرداخت میکنند از مدال طلا تا آهن و تقدیری و … دریافت میکنند و به نوعی برنده و خوشحال از پیروزی هستند. در حالی که این مسابقه اعتبار چندانی نداره و صرفا برای شوآف گزینه مناسبیه.

    1. چند وقت دیگه همه‌ی ایرانیا یه دونه از این مدال‌ها دارن. این جایزه از نظر اعتبار چیزی شبیه کتاب بابان و کتاب سال طراحی گرافیکه، بابت هر پروژه یه پولی می دی، اونا هم جایزه تو می دن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *