در پنجمین کنفرانس جهانی برندینگ (WBFC)، تئوری ارائهشده توسط یک طراح ایرانی به عنوان «بهترین تئوری سال ۲۰۲۴» انتخاب شد.
آقای احسان یزدانی از ایران، با تئوری خود با عنوان «دایناسور آبی»، پس از بررسی دقیق ۳۵ اثر شامل مقالات، تئوریها و ایدههای ارسالی توسط هیئت داوران برجسته از دانشگاههای معتبر، موفق به کسب مقام اول این رویداد شدهاست.
«دایناسور آبی» با رویکردی نوآورانه در میان انبوهی از آثار ارسالی درخشید. علت این درخشش نقش محوری برندسازی شخصی و آداب رفتار حرفهای در کسبوکارهای کوچک و متوسط بود. این تئوری با معرفی مفاهیم جدید، توجه هیئت داوران را به خود جلبکرد. ماهیت ضروری برندسازی شخصی و آداب رفتار حرفهای در موفقیت سازمانهای امروزی نیز مورد تاکید این تئوری بود.
هیئت داوران همچنین از احسان یزدانی برای حضور به عنوان داور در ششمین کنفرانس جهانی سال آینده در ابوظبی دعوت به عمل آوردهاست.
«دایناسور آبی» فراتر از یک تئوری
طبق نظر هیئت داوران این رویداد، «دایناسور آبی» فراتر از یک تئوری، گواهی بر ماهیت در حال تحول برندینگ است. کاوش این تئوری در رفتارهای فردی و گنجاندن آداب رفتار به عنوان اجزای جداییناپذیر از برندسازی، تأثیر عمیقی بر هیئت داوران گذاشتهاست. لازمبهذکر است که دو نفر از اعضای هیئت داوران متخصص منابع انسانی هستند. تاکید تئوری بر برندسازی شخصی و آداب رفتار حرفهای در محیطهای سازمانی به طور ویژهای مورد توجه آنها قرارگرفتهاست.