برندینگ دیزاین شکلات برای موزه ملی سنگاپور

« رایس» RICE یک استودیوی نام تجاری و خلاق در شهر « هوشی مینه» ویتنام است. آنها تیمی چند فرهنگی با دیدگاه و بینشی دقیق هستند و تلاش می کنند ارزشی برتر برای برندهای برجسته از طریق ایده‌های ناب فراهم ‌آورند. این پروژه طراحی برند برای شکلات دست ساز « مارو» Maru است و به سفارش گالری ملی سنگاپور انجام شده. این گالری، در واقع موزه‌ هنرهای جدید است و شامل سه فضای مجزا می شود: تاریخی، مدرن و متعالی. رایس مجموعه‌ای از نمادها بر اساس این تم‌ها ایجاد کرد. با مشخص شدن فضاها، آنها روی 3 طعم شکلات کار کردند. از شکلات تزریقی « شیلی» به‌عنوان نمادی از ساختار درخت مدرن که دو ساختمان را به هم متصل می‌کند، استفاده شد. چالش بعدی آنها به تصویر کشیدن نمادهایی از کشور ویتنام بود. در هماهنگی با رویکرد دست‌ساز شکلات های مارو، رایس به دنبال طراحی خاص با فرم های هنری سنتی و اصیل ویتنامی رفت. انتخاب مشخص آنها « Đông Hồ »بود، یک فرم هنری چاپ دستی سنتی که از یک روستای کوچک در شمال ویتنام سرچشمه می گیرد. همه‌چیز در فرآیند شکل گیری این پروژه دست‌ساز بوده است. در ادامه همراه روزرنگ باشید تا به تماشای تصاویر این پروژه برویم:

برندینگ-شکلات (4)

برندینگ-شکلات (6) برندینگ-شکلات (11)
برندینگ-شکلات (18) برندینگ-شکلات (19) برندینگ-شکلات (12) برندینگ-شکلات (9)برندینگ-شکلات (17) برندینگ-شکلات (22) برندینگ-شکلات (2) برندینگ-شکلات (1) برندینگ-شکلات (10) برندینگ-شکلات (16) برندینگ-شکلات (13) برندینگ-شکلات (3) برندینگ-شکلات (21) برندینگ-شکلات (7)برندینگ-شکلاتبرندینگ-شکلات (14) برندینگ-شکلات (15)
برندینگ-شکلات (20) برندینگ-شکلات (8)

منبع


image 
imageimageimage