پپسی شهرهای سرتاسر جهان را برای نمایش لوگوی جدید تسخیر کرد

شرکت پپسی در حرکتی جسورانه، پس از 14 سال، از لوگوی جدید خود در سطحی جهانی رونمایی کرد. این رونمایی با رویدادهای خلاقانه و خیره‌کننده‌ای در شهرهای مختلف جهان همراه بود تا شور و هیجان این تغییر را به نمایش بگذارد.

لوگوی جدید پپسی در 120 کشور دنیا به نمایش درآمد و نمادهای مشهور هر شهر به بوم نقاشی این هویت بصری جدید تبدیل شدند.

در لندن این هویت بصری با نورپردازی آبی رنگ پپسی درخشید و تماشاگران شاهد ظهور قوطی غول‌پیکر پپسی از رودخانه تایمز بودند که با نمایش پهپادها در آسمان شب به زیبایی هرچه تمام‌تر تزئین شد. در ورشو و هوشی‌مین، بالن‌های هوای داغ عظیمی به شکل لوگوی جدید پپسی به پرواز درآمدند و در العلا، مصر و عین دبی، نماد کره پپسی با شکوه و جلال خودنمایی کرد. بانکوک نیز از این قافله عقب نماند و قوطی پپسی غول‌پیکری بر بام یک ساختمان، نوشابه را به صورت دیجیتالی در صفحه‌ای سه‌بعدی می‌ریخت.

ورزشگاه کریکت قذافی در پاکستان نیز غافلگیری جالبی برای تماشاگران داشت و قوطی پپسی غول‌پیکر در وسط بازی ظاهر شد. شهرهای بمبئی و ملبورن نیز با ایده‌های خلاقانه خود به این رویداد جهانی پیوستند.

لوگوی جدید پپسی با هویتی مدرن

نگاهی به لوگوی جدید پپسی، تلفیقی از تاریخچه این برند با ظاهری مدرن و امروزی را نشان می‌دهد. رنگ‌های آبی برقی و مشکی، حسی معاصر به آن می‌بخشند و پالس معروف پپسی که نماد موج، پاپ و فش‌فش نوشابه است. همچنین این پالس ریتم موسیقی، هیجان ورزش و نبض فرهنگ را تداعی می‌کند. این نشان جدید که اولین بار در ایالات متحده رونمایی شد، اکنون در سراسر جهان در حال ظهور است.

اریک ملیس، معاون بازاریابی جهانی برند در پپسی‌کو می‌گوید: «هدف ما از این تغییر هویت بصری، نمایش پویای پلتفرم برند تشنه برای بیشتر بود. هویت بصری جدید ما جسورانه، بی‌باک و مدرن است و طرفداران ما می‌توانند طعم همیشگی پپسی را به همراه تجربیات هیجان‌انگیزتر و جدیدتر تجربه کنند.»

خلاقیت و ایده‌های نو، نقشی اساسی در طراحی لوگوی جدید پپسی داشتند. زمانی‌که از طرفداران این برند در سراسر جهان خواسته شد تا لوگوی پپسی را ترسیم کنند، اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها نام تجاری را در کنار کره زمین نقاشی کردند. این موضوع نشان‌دهنده قدرت و ماندگاری میراث پپسی بود. طراحان لوگوی جدید با الهام از این نوستالژی، آن را با ظرافتی مدرن در هویت بصری جدید پپسی گنجاندند.

پپسی با گام‌نهادن در این عصر جدید و با درخشش جهانی خود، قصد دارد طعم محبوب همیشگی خود را به همراه تجربیات فراگیرتر و سرگرم‌کننده‌تر به طرفدارانش ارائه دهد و عطش آن‌ها برای تجربیات جدید سیراب کند.

منبع: +


image 
imageimageimage